Connect with us
Publicitate

Eveniment

Licitație pentru asfaltarea a două drumuri din Tăuți. Primăria Meteș a uitat numele unei comune din Argeș, în documentație

Publicat

Două porțiuni de drumuri comunale aflate în satul Tăuți din comuna Meteș, în lungime totală de 1,3 km, vor fi asfaltate printr-o investiție de peste 2,2 milioane de lei.

Reprezentanții administrației locale din Meteș au lansat recent licitația în SEAP, însă într-un document încărcat în platformă apare numele unei alte primării: Primăria Brăduleț din județul Argeș.

Pasajul respectiv a fost cel mai probabil copiat dintr-o altă documentație elaborată de firma respectivă, realizată pentru o altă administrație. Greșeala nu a fost observată de reprezentanții Primăriei Meteș, care au urcat astfel documentul în SEAP.

Dincolo de asta însă, important este că primăria comunei Meteș a lansat marți, 4 august, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), o licitație pentru „Modernizare drumuri comunale în comuna Meteș, etapa II”. Valoarea totală estimată a contractului este de 2.248.251,51 de lei, fără TVA.

Este vorba despre două porțiuni de drumuri comunale situate în intravilanul satului Tăuți, respectiv drumul Tăuți – Poiana Ursului – Inuri în lungime de 717 de metri  și drumul Tăuți – Pâclișa în lungime de 613 de metri

Într-un document urcat pe SEAP apare numele unei alte primării, din județul Argeș

În cuprinsul proiectului tehnic și a detaliilor de execuție, document elaborat de SC Topo Road & Home Design SRL din Argeș și urcat pe platforma SEAP de către reprezentanții Primăriei Meteș, apare numele unei alte administrații locale, respectiv Primăria comunei Brăduleț din județul Argeș.

Pasajul respectiv a fost cel mai probabil copiat dintr-o altă documentație elaborată de firma respectivă. Greșeala nu a fost observată de reprezentanții Primăriei Meteș, care au urcat astfel documentul în SEAP.

 

Descrierea proiectului / investiției

La momentul actual, cele două porțiuni de drumuri comunale din localitatea Tăuți se prezintă într-o stare necorespunzătoare de utilizare, fie din cauza structurii rutiere necorespunzătoare, fie din lipsă unor dispozitive de dirijare a apelor pluviale.

Drumurile sunt în întregime neasfaltate, pe ele fiind doar pământ și piatră, reprezentând o suprafață carosabilă necorespunzătoare.

Realizarea proiectului implică următorele caracteristici tehnice:

  • Drumuri locale modernizate pe o lungime de 1.330 ml;
  • Structură rutieră, parte carosabilă = 3.00 m, 4.00 m și 5.00 m;
    • 4 cm strat de uzură BA 16;
    • 5 cm strat de legatură BADPS 22.4;
    • 15 cm strat din piatră spartă;
    • 30 cm strat de fundație din balast;
  • Rigolă de acostament pe o lungime de 865 m;
  • Rigolă betonată pe o lungime de 305 m;
  • Drumuri laterale amenajate: 8 buc;
  • Podețe transversale tubulare Dn 315 mm cu cameră de cădere: 2 buc;
  • Podețe transversale tubulare Dn 800 mm cu cameră de cădere: 2 buc;
  • Podețe longitudinale tubulare Dn 800 mm cu cameră de cădere: 1 buc;
  • Podețe tip P2 pentru accese la proprietate cu L=5.00 m: 8 buc;
  • Podețe tip P2 pentru accese la proprietate cu L=1.00 m: 4 buc;
  • Podeț monolit cu l= 2.00 m și L= 7.00 m: 2 buc;
  • Zid de sprijin debleu L= 905 ml;
  • Apărări de maluri din gabioane și saltele L=905 ml;
  • Podețe accese la proprietate cu tub Dn 200 mm: 8 buc;
  • Accese betonate la proprietăți: 35 buc;
  • Marcaj longitudinal pe o lungime de 3.990 ml;
  • Semnalizare verticală: 9 indicatoare.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate