Administrație
EUROPARLAMENTARE 2014: Prima ședință a Comisiei Tehnice din județul Alba. Vezi componența și calendarul alegerilor
Cu exact trei luni înainte de ziua în care românii vor ieși la urne pentru a-i vota pe cei pe care doresc să îi trimită ca reprezentanți în Parlamentul European, Comisia tehnică pentru coordonarea alegerilor în județul Alba s-a întrunit într-o primă ședință. Luni, 25 februarie, au fost nominalizate persoanele care vor face parte din comisii și care vor asigura lucrările de secretariat tehnic până la alegeri. Subprefectul județului Alba, Cornel Murg, alături de Vasile Bumbu, șef serviciu în cadrul Instituției Prefectului, au prezentat activitățile prevăzute în cele 90 de zile care au mai rămas până la alegerile europarlamentare, ce vor avea loc în 25 mai 2014.
Comisia tehnică a județului Alba cu atribuții în coordonarea și urmărirea îndeplinirii sarcinilor ce revin autorităților administrației publice locale și serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor și ale celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale prevăzute în legislația în vigoare, în domeniul alegerilor membrilor din România în Parlamentul European va avea următoarea componență:
Președinte – Gheorghe Feneșer – prefectul județului Alba
Membri: Cornel Murg – subprefectul județului Alba, Mariana Hurbean – secretarul județului Alba, Ioan Crișan – directorul executiv Direcția Regională de Statistică Alba, Maria Iacob – șef Administrația Județeană a Finanțelor Publice Alba, Ioan Nicolae Căbulea – șef al IPJ Alba, Dorel Sofica – șef al ISU Alba, Adrian Mosora – șef al Biroului județean de administrare a bazelor de date privind evidența persoanelor Alba, Lucian Barboș – director executiv al Direcției Publice comunitare de evidență a persoanelor Alba, Felician Itu – inspector șef al IJJ Alba, Dorin Sandea – șef IȘJ Alba, Mihaela Presecan – șef DSP Alba, Călin Petrașcu – șef STS Alba, Bogdan Medrea – șef SDEE Electrica Alba, Marinela Brumar – corespondent teritorial al Agenției Naționale de Presă Agerpres.
Lucrările de secretariat tehnic ale Comisiei Tehnice Județului Alba vor fi asigurate de Vasile Bumbu – șef serviciu Instituția Prefectului – județul Alba, Nelu Fleșer – șef serviciu Instituția Prefectului – județul Alba, Adriana Hariclea David – consilier Instituția Prefectului – județul Alba, Cornelia Aurora Bedelean – inspector Instituția Prefectului – județul Alba.
Comisia tehnică se va întruni în ședință publică săptămânal în fiecare zi de luni.
Comisia de evaluare a ofertelor și de negociere a clauzelor contractuale în vederea atribuirii contractelor de furnizare și de servicii, pentru achiziționarea bunurilor și serviciilor necesare desfășurării alegerilor pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2014 are următoarea componență:
Președinte – Cornel Murg – subprefectul județului Alba
Membri: Adina Rodica Ignea – consilier superior, Georgiana Jurcă – consilier superior, Nicolae Gheorghe Mera – consilier juridic superior, Simona Eleonora Dan – inspector superior
Membri de rezervă: Ramona Șoit – consilier juridic principal, Marius Jurcă – consilier superior.
Lucrările de secretariat vor fi asigurate de Anca Virginia Muntean – inspector principal, care va fi înlocuită în caz de absență de Nicoleta Maria Costea – consilier superior.
Câteva date din calendarul alegerilor europarlamentare 2014:
24 februarie – Aducerea la cunoștință publică a zilei de referință – 25 mai 2014
10 martie – Stabilirea modelului declarației de acceptare a candidaturii, a modelului listei de candidați, a modelului cererii de renunțare la candidatură, a modelului certificatului doveditor al alegerii
25 martie – Asigurarea sediului și dotarea Biroul Electoral Județean Alba, instituirea măsurilor de pază și protecție
26 martie – depunerea cererilor de înscriere în listele electorale speciale și comunicarea către BEJ al semnelor electorale
27 martie – Aducerea la cunoștință publică a listelor de candidați și candidaturilor independente
5 aprilie – Admiterea sau respingerea candidaturilor
10 aprilie – Tipărirea listelor electorale permanente
24 aprilie – Stabilirea locurilor speciale pentru afișajul electoral
25 aprilie – Începerea campaniei electorale
14 mai – Asigurarea sediilor birourilor electorale ale secțiilor de vot
15 mai – Imprimarea buletinelor de vot
23 mai – Distribuirea către președinții birourilor electorale ale secțiilor de votare a buletinelor de vot, a ștampilelor de control și a stampilelor cu mențiunea „votat”, a formularelor pentru încheierea proceselor verbale, a formularelor listelor electorale suplimentare și a celorlalte materiale necesare desfășurării procesului electoral
24 mai – Încheierea campaniei electorale
25 mai, ora 6.00 – Verificarea urnelor, a listelor electorale, a buletinelor de vot și a ștampilelor
25 mai, ora 7.00 – Începerea votării
25 mai, ora 21.00 – Închiderea votării
26 mai, ora 21.00 – Formularea de cereri pentru anularea alegerilor pe motiv de fraudă electorală
28 mai, ora 21.00 – Formularea de cereri pentru anularea alegerilor pe motiv de fraudă electorală
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News