Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Pacienții cu diabet, cancer sau alte boli cronice grave, acces la analize în maximum 5 zile, indiferent de epuizarea plafonului

Publicat

O parte dintre pacienții români – cei cu COVID-19, precum și cei cu o boală cronică gravă, precum cancer, diabet, boală rară, cardiovasculară, cerebrovasculară sau neurologică – ar urma să aibă acces la investigații paraclinice efectuate în regim ambulatoriu în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la solicitarea acestora, indiferent de epuizarea plafonului lunar, prevede o Ordonanță de Urgență adoptată joi de Guvern.

La propunerea Ministerului Sănătății și Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, Guvernul a aprobat joi, 14 aprilie 2022, proiectul de Ordonanță de urgență a Guvernului privind stabilirea unor măsuri în cadrul sistemului de sănătate, precum și pentru interpretarea, modificarea și completarea unor acte normative.

Actul normativ stabilește o serie de măsuri pentru asigurarea neîntreruptă a decontării serviciilor medicale, medicamentelor și dispozitivelor medicale, inclusiv pentru unele servicii medicale cuprinse în cadrul programelor naţionale de sănătate curative în actualul context epidemiologic, după ridicarea stării de alertă de pe teritoriul României.

Medicii de familie și medicii din ambulatoriul clinic de specialitate pot acorda în continuare consultații medicale la distanță pentru pacienții cu afecțiuni cronice și boli cu potențial endemo-epidemic. De asemenea, terapiile psihiatrice și serviciile conexe actului medical furnizate de psihologi și logopezi se pot acorda în continuare la distanță. Consultațiile la distanță se validează fără a fi necesară utilizarea cardului național de asigurări sociale de sănătate sau a documentelor înlocuitoare ale acestuia.

Investigațiile paraclinice efectuate în regim ambulatoriu, necesare monitorizării pacienților diagnosticați cu COVID-19, după externarea din spital sau după încetarea perioadei de izolare, precum și a pacienților diagnosticați cu boli oncologice, diabet zaharat, afecțiuni rare, boli cardiovasculare, boli cerebrovasculare, boli neurologice, se efectuează în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data solicitării acestora, chiar dacă furnizorul aflat în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate a epuizat fondurile lunare contractate la momentul solicitării; pentru decontarea contravalorii acestora, sumele contractate inițial se suplimentează prin acte adiționale.

În scopul asigurării accesului neîntrerupt la tratament al pacienților cu afecțiuni oncologice, serviciile medicale spitalicești de chimioterapie cu monitorizare, acordate în regim de spitalizare de zi, precum și serviciile de radioterapie cuprinse în programele naționale de sănătate finanțate de CNAS, se acordă gratuit tuturor pacienților care au nevoie de aceste tratamente. Decontarea contravalorii acestora se face de casele de asigurări de sănătate, la nivelul realizat, suplimentând sumele contractate inițial cu furnizorii de servicii medicale, prin acte adiționale, după încheierea lunii în care acestea au fost acordate, dacă a fost depășit nivelul contractat.

În mod similar, în cadrul Programului național de supleere a funcției renale, finanțat de CNAS, pentru bolnavii care suferă de insuficiență renală cronică se asigură tratamentul continuu și gratuit prin decontarea de către casele de asigurări de sănătate a ședințelor de dializă, la nivelul realizat, suplimentând sumele contractate inițial cu furnizorii de servicii medicale, prin acte adiționale, după încheierea lunii în care acestea au fost acordate, dacă a fost depășit nivelul contractat.

Până la data de 30 septembrie 2022, casele de asigurări de sănătate contractează cu unitățile sanitare cu paturi care furnizează servicii medicale spitalicești în regim de spitalizare continuă o sumă echivalentă cu media lunară a sumelor contractate la nivelul casei de asigurări de sănătate respective pentru activitatea anului 2021. Perioada aprilie-septembrie 2022 reprezintă o etapă de tranziție în care spitalele au obligația de a lua toate măsurile necesare astfel încât activitatea medicală să revină la un nivel cât mai apropiat de anii anteriori pandemiei, inclusiv prin creșterea ponderii cazurilor tratate în regim de spitalizare de zi și în ambulatoriul de specialitate.

Serviciile medicale și medicamentele pentru tratarea cazurilor de COVID-19 și a complicațiilor acestora se acordă în continuare tuturor persoanelor aflate pe teritoriul României.
Evaluarea și tratarea pacienților confirmați cu COVID-19 continuă în cadrul centrelor organizate în spitalele, unde pacienții vor beneficia de servicii medicale în regim de spitalizare de zi, suportate din fondurile aferente asistenței medicale spitalicești și decontate prin tarif pe serviciu medical-caz.

Activitatea de monitorizare a stării de sănătate a persoanelor care au avut un rezultat pozitiv la testul efectuat pentru detecția virusului SARS-CoV-2 se realizează de către medicii de familie aflați în relație contractuală cu casele de asigurări de sănătate.

Activitatea de monitorizare a stării de sănătate a pacienților desfășurată în cabinetele medicilor de familie se realizează prin fișa de monitorizare a pacientului ce se completează în aplicația informatică „Corona-forms”; în vederea realizării decontării de către casele de asigurări de sănătate a activității de monitorizare a pacienților, datele din fișa de monitorizare a pacientului vor fi transmise, în mod automat, în forma completată de medicul de familie, din aplicația informatică „Corona-forms” în Sistemul Informatic Unic Integrat (SIUI).

Începând cu data de 1 iulie 2022 activitatea de vaccinare împotriva COVID 19 se realizează exclusiv prin cabinetele de asistenţă medicală primară, în cadrul programului național de vaccinare derulat de Ministerul Sănătății. Persoanele care se vaccinează împotriva COVID-19 cu schemă completă de vaccinare beneficiază de o alocație de hrană, în valoare totală de 100 lei, sub forma tichetelor de masă pe suport electronic, care se achiziționează de către direcțiile de sănătate publică județene și a municipiului București și se distribuie centrelor de vaccinare, cabinetelor medicilor de familie, ambulatoriilor de specialitate sau autorităților publice locale.

Reprezentanții Ministerului Sănătății reamintesc că, la data de 31 martie 2022 o serie de documente, a căror valabilitate a fost prelungită în repetate rânduri pe perioada stării de alertă, și-au pierdut valabilitatea, fiind necesară o nouă evaluare a medicului specialist pentru emiterea unor noi documente:

  • Biletele de trimitere pentru specialități clinice, inclusiv pentru specialitatea medicină fizică și de reabilitare;
  • Biletele de trimitere pentru specialități paraclinice;
  • Recomandările medicale pentru îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu;
  • Recomandările medicale pentru dispozitive medicale, tehnologii și dispozitive asistive ce se depun/se transmit la casa de asigurări de sănătate;
  • Deciziile de aprobare pentru procurarea dispozitivului medical, tehnologiilor și dispozitivelor asistive.

Nu sunt afectate de această reglementare documentele care se află în perioada de valabilitate.

Tot prin actul normativ aprobat joi, 14 aprilie, se actualizează cadrul legal aplicabil donatorilor de sânge.

Donatorii de sânge au dreptul să primească, la fiecare donare, o alocaţie de hrană sub forma tichetelor de masă, care au caracteristicile fizice şi valorice conform prevederilor Legii nr. 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare, cu modificările şi completările ulterioare.

Prin această OUG se reglementează o serie de măsuri privind drepturile salariale din domeniul sanitar în cazul persoanelor detașate, dar și pentru personalul din cadrul Institutului Național de Sănătate Publică, Centrului operativ pentru situații de urgență din cadrul Ministerului Sănătății, conducerea direcțiilor de sănătate publică și a personalului care gestionează focare COVID-19, personalului din structurile de control ale direcțiilor de sănătate publică.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

RADARELE de weekend în ALBA: locațiile în care Poliția Rutieră monitorizează circulația. Atenționări pentru șoferi

Publicat

Viteza excesivă este una dintre principalele cauze de producere a accidentelor rutiere în România. Polițiștii din Alba se vor afla în trafic și în acest weekend, pentru a preveni evenimentele rutiere.

Șoferilor le este recomandat să respecte limitele de viteză și să nu conducă obosiți.

Potrivit Poliției, viteza maximă admisă în localităţi este de 50 de kilometri / oră, iar pe drumurile naţionale, în afara localităţilor, este de 90 km/h.

Limita maximă se poate modifica, pentru motive legate de siguranța rutieră, atunci când se circulă în condiții meteo nefavorabile sau pe anumite segmente de drum, acest lucru fiind semnalizat prin indicatoare rutiere.

Depășirea cu mai mult de 50 de kilometri/oră a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv și pentru categoria din care face parte autovehiculul condus, constituie contravenție și se sancționează cu amendă prevăzută în clasa a IV-a de sancțiuni, respectiv de la 9 la 20 de puncte-amendă.

De asemenea, se aplică sancțiunea complementară a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 90 de zile.

Radare de weekend – amplasarea radarelor în perioada 21-22 mai 2022

  • Drumul Naţional 1: Alba Iulia – Sântimbru – Oiejdea – Galda de Jos – Teiuş – Aiud – Inoc – limită cu judeţul Cluj
  • Drumul Naţional 1: Sebeş – Cut – Cunţa – limită judeţul Sibiu
  • Drumul Naţional 7: Săliştea – Șibot – limită cu judeţul Hunedoara
  • Drumul Naţional 67C (Transalpina): Sebeş – Petreşti – Săsciori
  • Drumul Naţional 74: Ighiu – Zlatna – Feneş – Abrud – Bucium Cerbu
  • Drumul Naţional 75: Câmpeni – Gârda – Arieşeni
  • Drumul Naţional 75: Baia de Arieş – Lupşa
  • Alba Iulia: Bulevardul Încoronării – Bulevardul Ferdinand I – strada Regiment V Vânători; Calea Moţilor
  • Sebeş: strada Lucian Blaga, strada Traian
  • Cugir: strada Victoriei
  • Ocna Mureş – Războieni – Noşlac

Pot fi amplasate radare și în alte locații, astfel că șoferii sunt atenționați să respecte regulile rutiere pe tot parcursul deplasării. De asemenea, vor putea fi organizate acțiuni și filtre în trafic.

Potrivit Codului Rutier, limitele maxime de viteză sunt de:

– 50 km/oră în localităţi (în unele cazuri, limita este mai mare, dar de maximum 80 km/oră sau mai mică, dar minimum 30 km/oră);

– 90 km/oră pe drumuri naţionale, judeţene, comunale

– 100 km/oră pe drumuri naţionale europene

– 120 km/oră pe drumuri expres

– 130 km/oră pe autostrăzi.

Vitezele maxime admise, în funcție de categoriile de autovehicule

Vitezele maxime admise în afara localităţilor pentru autovehiculele din categoriile A şi B

  • 130 km/h pe autostrăzi
  • 120 km/h pe drumurile expres (faţă de 100 km/h cum este acum)
  • 100 km/h pe drumurile naţionale europene (E)
  • 90 km/h pe celelalte categorii de drumuri.

Pentru autovehiculele din categoriile C, D şi categoria D1

  • 110 km/h pe autostrăzi
  • 100 km/h pe drumurile expres (faţă de 90 km/h cum este acum)
  • 90 km/h pe drumurile naţionale europene (E)
  • 80 km/h pe celelalte categorii de drumuri.

Pentru autovehiculele din categoriile A1, B1 şi C1

  • 90 km/h pe autostrăzi
  • 85 km/h pe drumuri expres (faţă de 80 km/h cum este acum)
  • 80 km/h pe drumurile naţionale europene (E)
  • 70 km/h pentru celelalte categorii de drumuri.

Dacă depăşiţi aceste limite maxime admise de viteză riscaţi sancţiuni, astfel:

– pentru depăşirea limitei cu 10-20 km/oră, se calculează 2 sau 3 puncte-amendă, plus două puncte de penalizare

– pentru depăşirea limitei cu 21-30 km/oră: 4 sau 5 puncte-amendă plus trei puncte de penalizare

– pentru depăşirea limitei cu 31-40 km/oră: între 6 şi 8 puncte-amendă, plus patru puncte de penalizare

– pentru depăşirea limitei cu 41-50 km/oră: între 9 şi 20 puncte-amendă, plus sase puncte de penalizare

– pentru depăşirea limitei cu mai mult de 50 km/oră: între 9 şi 20 puncte-amendă, dar şi suspendarea permisului pentru 90 de zile

– pentru depășirea cu mai mult de 70 km/h a vitezei maxime admise: între 9 și 20 de puncte-amendă și suspendarea permisului pentru 120 de zile

Conducerea pe drumurile publice a unui vehicul pentru care legea prevede obligativitatea deținerii permisului de conducere de către o persoană care, la momentul prelevării mostrelor biologice, are o îmbibație alcoolică de peste 0,80 g/l alcool pur în sânge se pedepsește cu închisoare de la unu la 5 ani sau cu amendă – art. 336 Cod Penal.

Codul Rutier 2022: Clasele de sancţiuni

  • clasa I: 2/3 puncte-amendă (290 – 435 lei)
  • clasa a II-a: 4/5 puncte-amendă (580 lei – 725 lei)
  • clasa a III-a: 6-8 puncte-amendă (870 lei – 1.160 lei)
  • clasa a IV-a: 9-20 de puncte-amendă (1.305 lei – 2.900 lei)
  • clasa a V-a (pentru PJ): 21-100 de puncte-amendă (3.045 lei – 14.500 lei)

Noi situații în care poate fi suspendat permisul (din 27 februarie)

Vezi CODUL RUTIER 2022 modificat: Noile REGULI ce se aplică din februarie. Ce trebuie să știe șoferii, dar și cei care conduc trotinete electrice

  • pentru o perioadă de 30 de zile: adoptarea unui comportament agresiv în conducerea vehiculelor pe drumurile publice – art. 100, alin. (3), lit. i
  • pentru o perioadă de 60 de zile: adoptarea unui comportament agresiv în conducerea vehiculelor pe drumurile publice, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulație din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale – art. 101, alin. (3), lit. h
  • pentru o perioadă de 90 de zile: circulația nejustificată a autovehiculelor pe banda de urgență a autostrăzilor – art. 102, alin. (3), lit. h

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Festivalul de Teatru „Povești” de la Alba Iulia. PROGRAMUL de sâmbătă: spectacol cu Marcel Iureș, prezentare de carte și ateliere

Publicat

Sâmbătă este ultima zi a Festivalului de Teatru de la Alba Iulia. Marcel Iureș este protagonistul spectacolului Rosto, de la Teatrul Act București, în finalul festivalului.

Festivalul de Teatru este la a XV-a ediție și reprezintă o raritate în ”catalogul” festivalurilor de teatru organizate în România.

Teatrul de la Alba Iulia este singurul teatru de păpuși din România care a reușit să organizeze un festival hibrid, atât pentru oameni mari cât și pentru copii.

Program Festivalul Internațional de Teatru „POVEŞTI”- sâmbătă, 21 mai

11:00 Prezentare atelier de teatru cu obiecte

Coordonatoare: Ana Crăciun Lambru

Sala Amfiteatru, Casa de Cultură a Studenților

11:30 Aproape poveste, aproape teatru, aproape poezie cu Simona Epure

Prezentare de carte pentru copii

Foaier Casa de Cultură a Sindicatelor / 30 min.

12:00 Gulliver în țara Lilliput, regia Atilla Vizauer

Teatrul de Animație Țăndărică București

Spectacol de teatru pentru copii / 4+

Casa de Cultură a Sindicatelor / 60 min.

12.00 Cafeaua cu tâlc

Conferinţă de presă

Art Cafe

16:00 Realitatea mea

Prezentare atelier de scenografie

Coordonatoare: Alina Herescu

Sala festivă, Liceul de Arte Regina Maria Alba Iulia

16:30 Trup. Cuvânt în mișcare

Prezentare atelier de teatru pentru adolescenți

Coordonator: Ioan Ardelean

Sala oglinzilor, Casa de Cultură a Studenților

17:30 Povești însuflețite

Prezentare atelier de carte pop-up

Coordonatoare: Alexandra Budianu și Elena Iorga

Atelier sculptură, Teatrul de Păpuși Prichindel

18:00 – 20:00 Expoziții permanente de costume și artă plastică realizate de UNATC I.L. Caragiale București

Curator și coordonator: prof.univ.dr. Ștefania Cenean

Foaier Casa de Cultură a Sindicatelor

Foaier Casa de Cultură a Studenților

18:00 MaRo, regia Andi Gherghe

Yorick Studio Târgu Mureș

Spectacol de teatru bilingv / 16+

Sala 67, Teatrul de Păpuși Prichindel / 1h 30 min.

20:00 Rosto, regia Alexandru Dabija

Teatrul Act București

Spectacol de teatru / 16+

Casa de Cultură a Studenților / 1h 20 min

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Ministerul Mediului: Sprijin prin PNRR de 1 miliard de euro pentru investiții în managementul apei. Localitățile vizate

Publicat

Ministrul Mediului, Tánczos Barna, a lansat vineri în consultare publică două ghiduri pentru investiții în domeniul managementului apei prin PNRR. Unul dintre acestea prevede finanțări pentru colectarea apelor uzate în satele cu mai puțin de 2.000 de locuitori.

Potrivit Ministerului Mediului, primul ghid de finanțare are în vedere extinderea sistemelor de apă și canalizare în aglomerări mai mari de 2.000 de locuitori, iar al doilea ghid vizează investiții în colectarea apelor uzate în aglomerările mai mici de 2.000 de locuitori din arii naturale protejate.

„Avem prin PNRR un buget de aproximativ 1 miliard de euro pentru a susține, atât comunitățile mai mici de 2000 de locuitori echivalenți cât și comunitățile mai mari de 2000 de locuitori echivalenți.

Este prima dată când avem fonduri europene disponibile pentru comunitățile mai mici de 2000 de locuitori echivalenți, este un sprijin real pentru acele sate sau gospodării care nu sunt în centrul unei localități, nu sunt aproape de stațiile de epurare, localități sau părți din localități care nu au putut să îndeplinească criteriile din POIM și nu au putut beneficia de finanțare europeană pentru rețelele de apă sau pentru soluțiile individuale/soluțiile de grup – câteva case sau străzi, astfel încât să beneficieze și acestea de infrastructură”, a declarat Tánczos Barna.

Condiții și criteriile de selecție pentru finanțare

În componenta managementul apei, în bugetul de un miliard de euro trebuie construite 1.600 km de rețele de apă, 2.500 km de rețele de canalizare în localități cu peste 2000 de locuitori echivalenți și 400 km în localități mai mici de 2.000 de locuitori echivalenți și pot fi finanțate aproape 13.000 de sisteme individuale sau alte sisteme adecvate, construite și operaționale în aglomerări mai mici de 2.000 de locuitori echivalenți.

Activitățile finanțate în cadrul primei investiții pentru aglomerările cu peste 2.000 locuitori echivalenți au în vedere extinderea retelelor de distributie a apei existente, precum și extinderea retelelor de apă uzată împreună cu reabilitarea rețelelor de apă uzată existente pentru reducerea nivelului de infiltrații.

Alocarea financiară totală este de 780.000.000 de euro, sumă care poate fi utilizată pentru investiții în extinderea retelelor de distributie a apei, pentru investiții în extinderea retelelor de canalizare, pentru investiții în reabilitarea rețelelor de canalizare.

În cazul celei de-a doua investiții, activitățile finanțate sunt înființarea sistemelor individuale adecvate (SIA) de colectare și epurare a apelor uzate, înființarea sistemelor publice inteligente alternative (SPIA) pentru procesarea apelor uzate, înființarea sistemelor centralizate de colectare a apelor uzate sau înființarea sistemelor de distribuție a alimentării cu apă.

Ca și în cazul primei investiții, rata de finanțare acordată prin PNRR este de 100% din valoarea cheltuielilor eligibile.

Alocarea financiară totală este de 260.000.000 de euro.

Ministerul Mediului anunță că România are la dispoziție circa 29,2 miliarde de euro de la UE pentru proiectele din PNRR.

Alături de bugetul pentru componenta managementul apei, în valoare de 1,4 miliarde de euro, pentru păduri și protecția biodiversității sunt alocați 1,1 miliarde de euro, pentru digitalizare 42 de milioane de euro și pentru managementul deșeurilor 1,2 miliarde de euro.

Solicitanții pot fi Unitățile Administrativ Teritoriale (UAT) și asociațiile acestora (ADI), Operatorii Regionali (OR) din sectorul de apă/apă uzată, Operatorii locali și Parteneriate între tipurile de solicitanți menționați anterior. Rata de finanțare acordată prin PNRR este de 100% din valoarea cheltuielilor eligibile.

Potrivit unui comunicat al Ministerului Mediului, criteriile de selecție în funcție de care vor fi punctate proiectele depuse sunt:

  •  Cel puțin 50% din populația care beneficiază de sistemul de gestiune a apei uzate și/sau alimentare cu apă se regăsește pe teritoriul unei arii protejate – scorare în funcție de importanță – Parcuri naţionale, Rezervația Biosferei Delta Dunării, Parcuri naturale, Situri natura 2000
  • Gradul de acoperire a populației cu sisteme de gestiune a apei uzate – scorare în funcție de procentul din populație care va beneficia
  • Aglomerări cuprinse în Planul național de management aferent porțiunii din bazinul hidrografic internațional al fluviului Dunărea care este cuprinsă pe teritoriul României
  • Nivelul de maturitate al proiectelor, în funcție de ultima documentație elaborată/obținută până la depunerea proiectului.

sursa: Mediafax, site Ministerul Mediului

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Primăria Sebeș solicită o finanțare de 4 milioane de euro pentru transportul local. Pe ce rute vor circula autobuzele electrice

Publicat

Primăria Municipiului Sebeș a depus proiectul pentru  finanțare nerambursabilă europeană din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), în valoare de peste 4 milioane euro, pentru a achiziționarea de autobuze  și stații de încărcare electrice.

Proiectul, depus pe Componenta 10 – Fondul Local din PNRR, este  în valoare de 20.643.588,59 lei, echivalentul a 4.193.550 euro.

Vor fi realizate un număr de 9 stații de încărcare lentă (câte una pentru fiecare vehicul) și 3 stații de încărcare rapidă (1 stație pentru 3 autobuze).

Mijloacele de transport achiziționate în cadrul cererii de finanțare vor fi puse la dispoziția operatorului de transport căruia îi va fi delegat contractul de servicii întocmit în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1370/2007.

Acestea vor opera pe traseele care asigură transportul urban și legătura dintre centrul urban Sebeș și localitățile aparținătoare Răhău, Petrești și Lancrăm.

Potrivit reprezentanților primăriei, utilizarea acestor autovehicule poate fi diminuată prin realizarea de investiții în transportul public, astfel încât acesta să devină mai atractiv și mai accesibil.

În anul 2020, în Sebeș, au fost înregistrate 11.596 autoturisme, reprezentând un indice de motorizare de 355 autoturisme la 1000 de locuitori, valoare cu 3% mai mare decât valoarea medie județeană și cu 8% mai mare decât valoarea medie națională.

Electrificarea autobuzelor este o cale promițătoare de a reduce amprenta de carbon datorată transportului public, având în vedere că mijloacele de transport în comun bazate pe sisteme de propulsie electrice sunt capabile să rezolve provocările transportului public.

Efectele pozitive privind impactul asupra mediului: reducerea zgomotului, reducerea poluării atmosferice vor fi resimțite de toți locuitorii municipiului, completează reprezentanții Primăriei Sebeș.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax