Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Direcţia Copilului, Bazinul Olimpic, primării, şcoli şi alte instituţii publice din judeţul Alba

Publicat

muncaacasa

În perioada februarie-martie, sunt organizate mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

consilier, clasa I, gradul superior – Biroul Evidenţă Plată şi Prestaţii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă, în domeniul informatică, specializarea informatică; vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 9 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 6 martie 2018, ora 16:00

Concurs: 19 martie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr, 68, Alba Iulia, tel. 0258/818.266, interior 115, mobil 0755.069.660.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Protecție Civilă, Securitate și Sănătate în Muncă

Condiţii: studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (D.F.I.) – ştiinţe inginerești; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor: 19 februarie 2018, ora 15:00

Concurs: 5 martie 2018 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, Alba Iulia; 6 martie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse ,Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Serviciul public „Administrarea patrimoniului local“ – Serviciul baze sportive şi agrement – Compartiment Bazin Olimpic Alba Iulia

– salvator ştrand

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; curs de înot; curs de prim ajutor.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 februarie 2016, ora 15:00

Concurs: 5 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 7 martie 2018, ora 10.00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare: la Primăria Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, telefon 0258.819.462.

Primăria Comunei Vinţu de Jos

– consilier asistenţă socială (post temporar, perioadă determinată) – expert în cadrul proiectului „CCI SIBISENI – Creşterea calităţii vieţii şi incluziunii sociale – ID 103385“

Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă, specializarea asistenţă socială, experienţă bazată în realizarea consilierii de asistenţa socială, expertiză în gestionarea demersurilor de rezolvare a problemelor de ordin social din cadrul comunităţii, prin acţiuni specifice de asistenţă socială – 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 februarie 2018, ora 16:00

Concurs: 5 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 7 martie 2018, ora 10.00: proba interviu.

consilier psiho-social (post temporar, perioadă determinată) – expert în cadrul proiectului „CCI SIBISENI – Creşterea calităţii vieţii şi incluziunii sociale-ID 103385“.

Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă, specializarea psihologie – 4 ani; experienţă în realizarea consilierii psiho-sociale, expertiză minimală în construirea şi implementarea demersului de consiliere psiho-socială în comunităţile defavorizate, alături de gestionarea documentelor aferente – 2 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 februarie 2018, ora 16:00

Concurs: 5 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 7 martie 2018, ora 10.00: proba inteviu.

Relații suplimentare: sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 24.

Şcoala Gimnazială „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos

(3 posturi perioadă determinată, temporar vacante, în cadrul proiectului CCI Sibişeni – Creşterea Calităţii Vieţii şi a Incluziunii Sociale în Vinţu de Jos – POCU/18/4/4.1/103385):

expert profesor informatică – 2 ore/săptămână;

expert profesor geografie/orientare turistică – 4 ore/săptămână;

expert psiholog – logoped – 2 ore/zi.

Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă în specialitatea postului; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 februarie 2018

Concurs: 6 martie 2018, ora 15.00: proba interviu și evaluarea CV-ului.

Relații suplimentare: la sediul Şcolii Gimnaziale „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos, judeţul Alba, str. Mihai Eminescu nr. 12, judeţul Alba, telefon 0741/330.734, 0258/739.118.

Primăria Municipiului Sebeş

– inspector, clasa I, grad profesional superior – Biroul Executări Silite şi Control Fiscal

Condiţii: candidatul trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor – minimum 9 ani.

inspector, clasa I, grad profesional asistent – Biroul Executări Silite şi Control Fiscal

Condiţii: candidatul trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor – minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 12 martie 2018, ora 14:00

Concurs: 19 martie 2018, ora 11.30: proba scrisă; 22 martie 2018, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare. la sediul Primăriei Sebeş.

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– inspector, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Organizarea şi Amenajarea Teritoriului, Protecţia Mediului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din următoarele domenii: în ramura „arhitectură şi urbanism“ domeniul „urbanism“, specializarea, „proiectare şi planificare urbană“, „urbanism şi administrarea teritoriului“, „amenajarea şi planificarea peisajului“; în ramura „inginerie civilă“ domeniul „inginerie civilă“ specializarea „construcţii civile, industriale şi agricole“, „căi ferate, drumuri şi poduri“, „amenajări şi construcţii hidrotehnice“, „inginerie sanitară şi protecţia mediului“, „îmbunătăţiri funciare şi dezvoltare rurală“, „inginerie civila“, „inginerie urbană şi dezvoltare regională“; cunoaşterea legislaţiei în vigoare care reglementează administraţia publică locală, responsabilitate, eficienţă, competenţă, politeţe, iniţiativă, punctualitate, disponibilitate, abilitate în gestionarea situaţiilor conflictuale; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 9 ani.

Concurs: 19 martie 2018, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Oraş Ocna Mureş, judeţul Alba, strada Nicolae lorga nr. 27, telefon 0258.871.217.

ALTE POSTURI

Primăria Municipiului Aiud

director executiv (concurs organizat de ANFP) Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în asistenţă socială sau sociologie/ psihologie sau ştiinţe ale educaţiei/ drept/ ştiinţe administrative/ sănătate / economie sau management, finanţe, contabilitate; pot participa la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de director executiv şi absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar de lungă durată în alte domenii decât cele prevăzute mai sus, cu condiţia să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 13 alin. (3) din Anexa nr. 2 la HG nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

director executiv (concurs organizat de ANFP) Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

arhitect şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 februarie 2018

Concurs: 13 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

 

Colegiul Tehnic „Dorin Pavel” Alba Iulia

– secretar

Condiţii: studii medii, vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: 10 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 februarie 2018

Concurs: 28 februarie 2018, ora 09:00: proba scrisă; 28 februarie 2018, ora 13:00: proba practică; 28 februarie 2018, ora 15:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Tehnic „Dorin Pavel” din Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 39, județul Alba, telefon 0258/816.938.

Primăria Comunei Arieşeni

– inspector, grad profesional debutant – Compartimentul Administrativ

Condiţii: studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, curs de arhivar; vechime – nu este cazul

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 22 februarie.

Concurs: 27 februarie 2018, ora 12.00 proba scrisă; 1 martie 2018, ora 12.00 proba interviu.

inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul situaţii de urgență

Condiţii: studii universitare tehnice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă; vechime: nu este cazul

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 1 martie 2018.

Concurs: 9 martie 2018, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Arieşeni, nr. 19, telefon 0358.402.989. 0358.816.290, e-mail primariaarieseni@yahoo.com.

Primăria comunei Lunca Mureşului

– referent, clasa III, grad profesional debutant – Compartimentul Agricol, Fond Funciar şi Cadastru

Condiţii: studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat în domeniul agricol, specialitatea agronomie, zootehnie, necesare ocupării postului; cunoştinţe medii de operare pe calculator.

Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 februarie.

Concurs: 27 februarie, ora 10:00: proba scrisă;data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Lunca Mureşului, comuna Lunca Mureşului nr. 303. judeţul Alba, telefon 0258 878121, fax 0258 878347, e-mail primlunca@yahoo.com.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Rika devine Teroris !

    marți, 20.02.2018 at 05:35

    doar cu pile si relati merge treaba , panarame de penalii la conducerii !

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax