Connect with us
Advertisement

Actualitate

Primăria Aiud anunță concesionarea prin licitație publică a unor terenuri din municipiu. Data limită pentru depunerea ofertelor

Publicat

Primăria Aiud anunță concesionarea prin licitație publică a unor terenuri situate administrativ în Municipiul Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 72M, nr. 72N, 72S și 72U înscrise în CF nr. 81674, CF nr. 81670, CF nr. 81666 și CF nr. 95896. 

1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact:

Municipiul Aiud, C.I.F. 4613636, str. Cuza Vodă nr. 1, Aiud, județul Alba, telefon 0258/861310, fax 0258/861280, e-mail: office@aiud.ro, persoană de contact Ovidiu Ranca – Direcția Arhitect-șef, e-mail: tehnic@aiud.ro.

2. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat:

Obiectul concesiunii îl constituie imobilele terenuri intravilane, situate în Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 72M, înscris în CF nr. 81674, în suprafață de 4106 mp, str. Tribun Tudoran, nr. 72N, înscris în CF nr. 81670, în suprafață de 3740 mp, str. Tribun Tudoran, nr. 72S, înscris în CF nr. 81666, în suprafață de 3177 mp și str. Tribun Tudoran, nr. 72U, înscris în CF nr. 95896, în suprafață de 2300 mp, aflate în domeniul privat al Municipiului Aiud. Concesionarea se face conform H.C.L. nr. 265/21.10.2021 și O.U.G. nr. 57/2019.

3. Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire:

Direct de la sediul Primăriei Municipiului Aiud – Direcția Arhitect-șef, în baza unei solicitări scrise.

3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire:

Direcţia Arhitect-șef din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, telefon 0258-861310, int. 1039, e-mail: tehnic@aiud.ro.

3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ:

50 lei/documentație, care se achită în numerar la casierie sau în contul RO84TREZ00421360250XXXXX.

3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 16.11.2021, ora 12.00.

4. Informații privind ofertele

4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 25.11.2021, ora 12.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:

Municipiul Aiud, str. Cuza Vodă nr. 1, județul Alba, Primăria Municipiului Aiud, Centrul de Informații pentru Cetățeni.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta:

1 (unu) exemplar original, într-un plic sigilat.

5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:

26.11.2021, ora 12.00, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, sala de ședințe.

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:

Tribunalul Alba – Secția de Contencios Administrativ și Fiscal, Piața Iuliu Maniu, nr. 24, Alba Iulia, județul Alba, telefon 0258/813510, e-mail: tribunalulalba@just.ro.

7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 02.11.2021.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement