Aiud
Primăria Aiud caută un partener privat pentru furnizarea de servicii în cadrul Centrului de zi pentru persoane vârstnice
Primăria Aiud caută un partener privat pentru furnizarea de servicii de zi în cadrul Centrului de zi pentru persoane vârstnice din municipiu.
Administrația locală din Aiud demarează procedura de selecție a unui partener privat, furnizor de servicii sociale, acreditat, în vederea furnizării de servicii specifice în cadrul Centrului de zi pentru persoane vârstnice Aiud, situat pe strada Simion Bărnuțiu.
Obiectivul general al proiectului „Respect pentru bunicii comunității aiudene” este creșterea gradului de acoperire cu servicii sociale pentru grupul vulnerabil persoane vârstnice în municipiul Aiud, prin înființarea unui centru de zi, a unei unități de îngrijire la domiciliu și a unei cantine sociale.
Rezultatele proiectului „Respect pentru bunicii comunității aiudene”, conform contractului de finantare sunt:
- număr beneficiari persoane vârstnice deservite de centrul de zi – 500
- număr de beneficiari persoane vârstnice deservite de cantina socială – 100
- număr de beneficiari persoane vârstnice deservite de unitatea de îngrijire la domiciliu – 50
Proiectul „Respect pentru bunicii comunității aiudene” este implementat în parteneriat cu Serviciul de Ajutor Maltez în România, care are responsabilitatea înființării cantinei sociale pentru persoanele vârstnice sărace și a unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice.
Activitățile în care va fi implicat partenerul privat
Partenerul privat acordă, în cadrul Centrului de zi pentru persoane vârstnice Aiud, în funcție de nevoile beneficiarilor și la cererea acestora, pentru un număr de minimum 500 de beneficiari persoane vârstnice înregistrați în primul an de zile de la data încheierii acordului de parteneriat, următoarele servicii:
- Servicii de socializare, recreere şi petrecerea timpului liber,
- Servicii de asistență medicală – îngrijiri primare de sănătate,
- Counseling și servicii de sprijin,
- Oportunități de voluntariat,
- Educație și instruire,
- Grupuri de suport și activități terapeutice,
- Servicii de sănătate alimentară și viață sănătoasă.
Serviciile vor fi furnizate într-un interval orar stabilit de furnizorul de servicii, de minimum 5 ore pe zi.
Partenerul privat se obligă să suporte costurile legate de administrarea imobilului, dotarea sa în conformitate cu standardele legale incidente, plata utilităților și orice alte cheltuieli ocazionate de utilizarea acestui imobil, mai puțin costurile de investiții și reparații capitale.
Primăria Aiud pune la dispoziția partenerului privat spațiul astfel dezvoltat, cu toate facilitățile și dotările sale rezultate din implementarea proiectului, în baza unui proces-verbal de predare-primire, în mod gratuit, având în vedere faptul că activitatea ce va fi prestată în cadrul centrului nu este generatoare de venituri.
Mai multe detalii AICI.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News