Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud va închiria cu 150 de lei pe lună spaţii de parcare pentru agenţi economici, în Piaţa Cuza Vodă. Modificări de regulament, în şedinţa CL

Publicat

schita parcari Cuza VodaÎn şedinţa Consiliului Local Aiud de miercuri, 29 aprilie, se va supune la vot un proiect privind amenajarea şi închirierea a 63 de locuri de parcare, destinate agenţilor economici, în zona Piaţa Cuza Vodă. Chiria propusă pentru aceste spaţii este de 150 lei pe lună, iar rezervarea locurilor va fi în fiecare zi lucrătoare, în intervalul orar 7.00-17.00. În afara acestui program, locurile respective de parcare vor fi publice.

Proiectul priveşte modificarea regulamentului-cadru de închiriere a parcărilor în municipiul Aiud și închirierea a 63 de parcele de teren situate în Piaţa Cuza Vodă, cu destinaţia de parcări auto închiriate, pentru autoturisme.

Având în vedere solicitările primite din partea societăţilor comerciale şi a altor persoane juridice care îşi desfăşoară activitatea în municipiul Aiud, de a beneficia de locuri de parcare închiriate pe durata programului de lucru, Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud a procedat la modificarea regulamentului cadru de închiriere a parcărilor în Municipiul Aiud, în vederea diferențierii acestora în parcări rezidențiale și parcări publice cu plată și a stabilit metodologia de închiriere a parcărilor publice cu plată, se arată în raportul de specialitate.

Astfel, a fost completat art. 5 din regulament cu următorul text:

“Parcările nou amenajate pot fi:

Parcări rezidențiale – acele parcări amplasate în zona blocurilor de locuinţe, destinate persoanelor fizice sau juridice care fac dovada domiciliului/sediului în zona respectivă.

Parcări publice închiriate – acele parcări destinate persoanelor juridice care fac dovada că desfăşoară activităţi comerciale în zona parcărilor propuse spre închiriere.

Prin definirea celor două tipuri de parcări au mai fost modificate:

Art. 12 prin specificarea actelor necesare închirierii unei parcări publice.

Art. 31 prin specificarea duratei pentru care poate fi închiriată o parcare publică

Art. 35 prin specificarea perioadei maxime admise de întârziere a plății chiriei.”

Cele 63 de spaţii de parcare vor avea destinația de parcări publice cu plată.

Durata închirierii acestora este în fiecare zi lucrătoare (luni-vineri) de la ora 7.00 la ora 17.00.

Închirierea se va face în baza unui contract de chirie încheiat între SPAPL şi solicitanţii unui loc de parcare care pot face dovada desfăşurării activităţii în imediata vecinătate a locului de parcare solicitat.

Locurile de parcare pot fi închiriate pentru o perioadă de 3 luni, 6 luni sau un an, cu posibilitatea prelungirii acesteia prin act adiţional.

Parcările închiriate vor fi marcate cu înscrisul “Rerzervat” aplicat pe carosabil.

Ulterior aprobării amenajării spaţiilor propuse, persoanele juridice care doresc închirierea unui loc de parcare vor depune o cerere la Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local, însoţită de dovada desfăşurării activităţii în imediata vecinătate a locului de parcare solicitat.

Valoarea chiriei pentru aceste parcări va fi stabilită anual prin HCL. Pentru anul 2015, preţul închirierii unui loc de parcare din cele amenajate în zona Piaţa Cuza Vodă este propus la valoarea de 150 lei/lună.

Contravaloarea chiriei va fi achitată lunar, trimestrial sau integral pentru toată perioada închirierii. Chiria va fi achitată anticipat, iar termenul scadent este ultima zi lucrătoare din luna anterioară perioadei pentru care se face plata. În cazul în care chiriaşul nu îşi achită contravaloarea chiriei o perioadă mai mare de 15 zile calendaristice de la scadenţă, contractul de chirie se va rezilia de plin drept, fără somaţie sau punere în întârziere. Totodată, titularii contractelor reziliate pentru neplată nu vor mai putea solicita un alt loc de parcare cu plată în această zonă, pe o perioadă de un an.

SPAPL va monta în zonă indicatoare care vor specifica existenţa acestor locuri închiriate, precum şi faptul că acestea sunt închiriate doar în zilele lucrătoare şi numai în intervalul orar 7.00-17.00. În afara acestor zile, respectiv a orelor menţionate anterior, locurile de parcare vor fi publice.

Fiecare loc de parcare este în suprafaţă de 12,5 mp.

În ceea ce priveşte parcările rezidenţiale închiriate, intervalul de folosire este între orele 0.00-24.00, iar contractul se încheie pe perioada rămasă a anului în curs, mai exact de la data încheierii contractului până la 31 decembrie.

În vederea participării la procedura de atribuire/licitaţie solicitanţii vor depune la Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud următoarele documente:

– pentru parcările rezidenţiale:

Cerere tip

Documente privind domiciliul/rezidenţa: copie C.I., act de proprietate, contract de închiriere, act de donaţie sau moştenire

Copie după Certificatul de înmatriculare a autovehiculului deţinut în proprietate sau în folosinţă

Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de comodat (încheiat la notar)

Certificat de încadrare într-o grupă de handicap (dacă e cazul)

Dovada că este veteran de război, membru A.F.D.P.R., beneficiar al prevederilor Legii 189/2000

Declaraţie pe propria răspundere că nu deţine garaj autorizat amplasat pe domeniul public/privat

Certificat fiscal eliberat de către Primăria Municipiului Aiud care să ateste că participantul nu figurează cu debite restante către bugetul local.

– pentru parcările publice închiriate:

Cerere tip

Documente care să facă dovada desfăşurării de activităţi comerciale, producţie sau de altă natură în vecinătatea locului de parcare solicitat.

Copie după Certificatul de înmatriculare a autovehiculului deţinut în proprietate sau în folosinţă

Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de comodat (încheiat la notar) – dacă este cazul

Certificat fiscal eliberat de către Primăria Municipiului Aiud care să ateste că participantul nu figurează cu debite restante către bugetul local.

Vezi integral: Regulament Parcari 2015_Aiud

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

ADMINISTRATIE

ANI: Secretarul comunei Pianu, Camelia Catargiu, în conflict de interese. I se reproșează o semnătură

Publicat

Agenția Națională de Integritate (ANI) a constatat starea de incompatibilitate, conflictul de interese de natură administrativă în cazul a 4 persoane, anunță instituția. 

Printre acestea se află și Camelia Cristina Catargiu, secretar al Comunei Pianu, județul Alba, căreia i se reproșează un conflict de interese administrativ.

”În perioada exercitării funcției, a contrasemnat în calitate de secretar, Dispoziția din data de 09 decembrie 2020 privind constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a eventualelor contestații la concursul de recrutare organizat în data de 8 ianuarie 2021 pentru ocuparea unei funcției publice de consilier superior, Catargiu Camelia Cristina fiind membru remunerat în comisia de concurs.

Persoana evaluată a încălcat astfel prevederile art. 70, art. 79, alin. (1), lit. c) și alin. (2) din Legea nr. 161/2003” se arată în comunicatul ANI.

Un secretar al altei comune din județ a explicat pentru Alba24 că asemenea situații sunt întâlnite în cazul administrațiilor mici, din cauza lipsei de personal și unde abia există angajați să fie constituite comisiile.

Este praf aruncat în ochi pentru o situație minoră, este doar o problemă de procedură nerespectată.

Când e vorba de o primărie mică, uneori nu există suficienți angajați ca să te duci pe tot lanțul birocratic.

ANI ignoră situații grave de incompatibilitate, inclusiv în Alba” a spus specialistul consultat de Alba24.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Luca Petru Fățan de la CS Unirea Alba Iulia a obținut prima victorie la un campionat european de box, la cadeți

Publicat

Luca Petru Fățan, sportiv legitimat la CS Unirea Alba Iulia, a obținut prima victorie la un Campionat European de Box, la cadeți, împotriva unui englez. 

A pierdut însă lupta pentru medalie, împotriva unui tânăr de origine ucraineană.

Campionatul Europeană de Box – Cadeți se desfășoară în perioada 10-21 august în Turcia, la Erzum.

Sportivul nostru, în vârstă de 14 ani, a boxat la categoria de greutate 66 de kilograme, fiind antrenat de un an de către Andrei Dărămuș.

Progresul său în această perioadă a fost vizibil. Tânărul a câștigat multe meciuri importante.

”Calificarea, în sine, la Campionatul European de Box a reprezentat o performanță importantă.

Ne bucurăm de prima victorie, ar fi fost într-adevăr un vis să vină acasă și cu o medalie, dar suntem mulțumiți de prestație.

Continuăm pregătirea, nu ne lăsăm și la viitoarele competiții vom fi mai buni”, a spus Andrei Dărămuș.

La lotul național de box, sportivul nostru s-a aflat sub coordonarea profesorului Titi Tudor.

CS Unirea Alba Iulia (director Daniela Moșneag) transmite felicitări sportivului, antrenorului și mult succes la viitoarele competiții.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Indicatoare rutiere de orientare spre Baza de tratament de la Ocna Mureș, achiziționate de Primărie

Publicat

Primăria Ocna Mureș a cumpărat, la finalul lunii iulie, mai multe indicatoare rutiere de orientare spre Baza de tratament, o investiție unică în Transilvania.

Vezi și VIDEO: Cum arată complexul balnear de la Ocna Mureș, care se va deschide la sfârșitul verii. Investiție unică în Transilvania

Achiziția a fost făcută prin cumpărare directă, pe platforma SEAP, valoarea indicatoarelor fiind de 9.729 de lei, fără TVA.

Este vorba despre indicatoare rutiere pe suport metalic, respectiv:

  • indicator turier confirmarea direcțiilor de mers pe autostradă – dreptunghi 1.250 mm x 3.250 mm – 2 bucăți
  • indicator direcția spre obiectivul indicat – dreptunghi 1.250 mm x 3.000 mm – 2 bucăți
  • indicator direcția spre obiectivul indicat săgeată – 650 mm x 2.000 mm – 1 bucată

Indicatoarele includ și sistemele de prindere.

Complexul balnear de la Ocna Mureș, o investiție unică în Transilvania, va fi deschis pentru public la sfârșitul acestei veri.

Autoritățile locale și județene dau asigurări că, la final, investiția va rivaliza cu cele din Ungaria, preferate de turiștii români atât vara, cât și iarna.

Baza de tratament, cu o suprafață totală de aproximativ 6400 de metri pătrați este aproape gata.

Primarul Silviu Vințeler spune că dacă totul va merge bine, baza va fi gata la sfîrșitul lunii august, cel târziu în septembrie.

Printre lucrările importnte care mai trebuie realizate sunt montarea a două jacuzzi și a unei piscine pentru copii.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Primăria Zlatna a cumpărat zece vase florale suspendate, cu prindere pe stâlpi. Cât au costat

Publicat

drona

Primăria orașului Zlatna a cumpărat marți, 16 august, prin intermediul platformei Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), zece vase florale suspendate. 

Achiziția a fost făcută prin cumpărare directă, valoarea totală fiind de 24.800 de lei, fără TVA (circa 5.070 de euro).

Potrivit descrierii, vasele florale suspendate sunt realizate dintr-un plastic special. Acestea sunt prevăzute cu un rezervor de acumulare supraplin apă.

Fiecare vas este compus din două jumătăți, care se îmbină în jurul stâlpului. De asemenea, vasul floral este prevăzut cu suport de prindere pe stâlpii decorativi.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax