Administrație
Primăria Alba Iulia cumpără aplicație pentru gestionarea parcărilor publice de reședință. Cum vor fi notificați proprietarii
Primăria Alba Iulia cumpără aplicație pentru gestionarea locurilor de parcare din municipiu. Achiziția este de peste 250.000 de lei. Albaiulienii vor putea fi notificați prin email sau SMS când le expiră abonamentul la parcarea de reședință.
Este vorna despre o platformă, o aplicație de management complet al parcărilor publice de reședință.
Primăria cumpără prin procedură de achiziție directă:
- Servicii configurare, implementare, instruire platformă – 6 luni: valoare estimată 125.000 fără TVA
- Serviciul de chirie software inclusiv găzduire pe structura furnizorului/cloud securizat, suport tehnic și mentenanță inclusă – 12 lui post-implementare: valoare estimată 129.000 lei fără TVA
În total, achiziția este la valoarea estimată de 254.000 de lei fără TVA.
Cum va funcționa platforma pentru parcările de reședință
Sistemul va fi utilizat de Serviciul Contracte patrimoniu (administrarea parcărilor), Serviciul Informatică din primărie, poliția locală și cetățeni (interfață web pentru solicitare/achiziție abonamente, plata parcări).
Plaforma va fi sub formă de portal web pentru cetățeni, unde aceștia pot vedea: locuri disponibile în timp real, liste de așteptare, pot face plata online și depune cereri online pentru abonamente; vor putea primi notificări la expirarea abonamentelor.
Sistemul software va permite:
- evidența locurilor de parcare (vizualizare disponibilitate locuri pe baza unui co de culori a străii locurilor de parcare, abonamente, tipuri de abonamente)
- layere particulare specifice abonamentului parcării
- emitere și gestionare abonamente electronice și fizice
- gestionare zone geografice (delimitări de parcări/baterii)
- plată online și fizic
- gestionare zone geografice (delimitpri de parcări/baterii)
- plată online și fizic
- gestionarea listelor de așteptare
- rezervări locuri de parcare
- notificarea prin mail/SMS cu 30 de zile înainte de expirarea locului de parcare
- raportare și monitorizare pentru administrație (rapoarte statistice, financiar-contabile, istorice)
- integrări cu sistemul informatic al primăriei
- funcționalități operare: emitere documente/ factură, dovadă plată etx, notificări email/sms
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Octavian
duminică, 19.10.2025 at 04:02
Nu e mai bine in Sebeș? Parcări free cum era odată și în Alba Iulia. Oamenii se înțeleg , In Alba I au devenit foarte răutăcioși. Chiar e necesar domle primar bătaia asta de joc ? Și pe banii oamenilor. Îmi doresc că în 2026 să se dubleze prețul la parcări ,cà nu este așa? Albaiulienii suportă orice.
Constantin Bucea
duminică, 19.10.2025 at 06:12
Felicitări.este și acesta o dovadă că dl. Plesa, că primar, lucrează în interesul cetățeanului. Este o inițiativă care dovedește că se crează mecanisme care sa asigure transparență și apoi una care eliberează oamenii de un stresa, când expiră… Oricum, la acest birou regula este :respect pentru cei care intră acolo.
Ceausu
duminică, 19.10.2025 at 13:12
DE CE NU IL CUMPARA ? DE CE SA INCHIRIEZE, NU II MAINSCUMP ? CU CHIRIA PE 2 SAU 3 ANI IL ACHIZITIONEAZA ? UMPIC DE EDUCATIE FINANCIARA ASA CUM ZICEA NENEA BOLO !