Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Alba Iulia organizează o consultare publică privind regulamentul parcărilor publice cu plată. Cum puteți face sugestii

Publicat

Primăria Alba Iulia organizează o consultare publică privind regulamentul parcărilor publice cu plată, iar cetățenii pot aduce sugestii cu privire la modul în care sistemul ar trebui să funcționeze. 

Administrația locală face acest lucru după ce au apărut o serie de nemulțumiri legate de implementarea acestor măsuri.

Printre cele mai multe, semnalate de cetățeni, amintim: prețul mare și diferit între mașinile personale și cele de firmă (300 respectiv 600 de lei pe an), lipsa tichetelor la automatele de parcare, opțiuni limitate de plată, neincluderea zonei zero (Cetatea Alba Carolina) în abonament, semnalizarea deficitară a parcărilor rezidențiale (care stau goale după ora 16.00, dar nu pot fi ocupate pentru că nimeni nu știe dacă aparțin cuiva) și multe altele.

Citește și PARCARE cu PLATĂ la Alba Iulia. De LUNI, șoferii riscă AMENZI. Cum se poate plăti abonamentul, tarifele și MODIFICĂRI propuse

Reprezentanții Primăriei Alba Iulia spun că doresc să țină cont de nemulțumirile cetățenilor și că vor lua în calcul observațiile lor.

Anunțul Primăriei:

”Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat din cadrul Serviciului Administrarea Patrimoniului Local din subordinea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia informează publicul interesat cu privire la modificarea și completarea Anexei la Hotărârea nr.235/2019 a consiliului Local al Municipiului Alba Iulia privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice cu plată din Municipiul Alba Iulia.

Etapa de consultare a populației se desfășoară în perioada 29.01.2021 – 11.03.2021.

Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare cu privire la acest proiect de hotărâre, se pot depune în scris specificându-se articolul sau articolele din proiect sau regulament la care se referă, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, de pe str: calea Moților, nr. 5 A, camera 8 – Registratură sau în format electronic pe adresa de e-mail: office@apulum.ro în termen de 30 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 28.02.2021, ora.16.00.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia sau pe site-ul instituției www.apulum.ro, la secțiunea Informații Publice/Consultare Publică” se arată în documentul transmis de Primăria Alba Iulia.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Cosmin

    miercuri, 03.02.2021 at 18:48

    Cica Guvernul nu are bani la buget pt marirea salariilor,a pensiilor dar oare noi mai avem bani pt aceste taxe aberante!!!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax