SALARIILE de bază pentru angajaţii din Primăria Sebeş. Viceprimar: 7.975 lei, lunar. Cât va avea un consilier, un inspector, un poliţist local sau un şofer | Alba24
Contacteaza-ne si pe
Publicitate

ADMINISTRATIE

SALARIILE de bază pentru angajaţii din Primăria Sebeş. Viceprimar: 7.975 lei, lunar. Cât va avea un consilier, un inspector, un poliţist local sau un şofer

avatar

Publicat

primaria sebes 3Salariile de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din Primăria Sebeş intră la aprobat, miercuri, 26 iulie, în şedinţa Consiliului Local. Limita maximă pentru salariile angajaţilor este 7.975 lei pe lună, cât este venitul de bază pentru funcţia de viceprimar. Pe listă nu se află însă salariul primarului Dorin Nistor.

UPDATE1: Primarul Dorin Nistor a declarat joi, în conferinţă de presă, că salariul de bază a funcţiei de edil la Sebeş este calculat pe baza coeficientului de 6,5. Adică este de 9.425 lei.

 

În ordine, cel mai mare salariu de bază revine secretarului municipiului, adică 7.583 lei, urmat de cel al arhitectului-şef – 7.018 lei şi al directorilor executivi de gradul II, de 6.670 lei. Urmează cele ale şefilor de servicii de gradul II – 6.206 lei şi ale şefilor de birou gradul II – 5.524 lei.

În şedinţa de miercuri vor fi aprobaţi coeficienţii de ierarhizare ce stau la baza stabilirii salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual, în cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Sebeş, aparatului permanent de lucru al Consiliului Local al Municipiului Sebeş, a instituţiilor şi serviciilor publice aflate în subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeş.

Salariile de bază se determină prin înmulţirea coeficienţilor pentru fiecare funcţie, cu salariul minim brut pe ţară garantat în plată (1.450 lei).

Potrivit proiectului, la ierarhizarea funcţiilor s-a ţinut cont şi de criterii de cunoştinţe şi experienţă, complexitate, creativitate şi diversitate a activităţilor, judecata şi impactul deciziilor, responsabilitate, coordonare şi supervizare, dialog social şi comunicare, condiţii de muncă, incompatibilităţi şi regimuri speciale.

De asemenea, la clasificarea funcţiilor, s-a ţinut cont de categoriile:

– funcţionari publici de execuţie clasa I: consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector şi funcţii publice asimilate acestora

– funcţionari publici de execuţie clasa a II-a: referent de specialitate şi funcţii publice asimilate acesteia

– funcţionari publici de execuţie clasa a III-a: referent şi funcţii publice asimilate acesteia

Cel mai mare salariu nu depăşeşte nivelul indemnizaţiei lunare a funcţiei de viceprimar (7.975 lei pe lună).

S-a ţinut cont şi de gradele profesionale (superior, principal, asistent, debutant), dar şi de vechimea în muncă (5 gradaţii). Astfel, la gradaţia 1 (de la 3 la 5 ani vechime), este acordată o majorare de 7,5% faţă de cei fără vechime. Pentru gradaţia 2 (de la 5 la 10 ani vechime), cota procentuală este de 5% în plus faţă de gradaţia 1, la fel şi pentru gradaţia 3 (de la 10 la 15 ani vechime) – 5% în plus faţă de gradaţia 2. Pentru gradaţiile 4 (15-20 ani vechime) şi 5 (peste 20 de ani vechime), s-a aplicat câte 2,5% în plus faţă de nivelurile anterioare.

Pentru personalul care exercită activitatea de control financiar preventiv beneficiază de o majorare de 10% a salariului de bază.

Calcularea noilor salarii de bază s-a făcut după consultarea sindicatelor şi reprezentanţilor angajaţilor din primărie, se precizează în proiect.

De asemenea, se aprobă şi indemnizaţia maximă lunară pentru consilierii locali: 942 lei, respectiv 314 lei pe şedinţă, de la 1 iulie, urmând a se plăti participarea la maximum o şedinţă de consiliu şi 1-2 şedinţe de comisii de specialitate pe lună, potrivit precizărilor din proiectul de hotărâre.

Exemple de salarii de bază, din iulie 2017:

Aparatul de specialitate al primarului şi aparatul permanent de lucrul al Consiliului Local

– secretarului municipiului: 7.583 lei

– arhitect-şef, gradul II: 7.018 lei

– director executiv, gradul II: 6.670 lei

– şef serviciu, gradul II: 6.206 lei

– şef birou, gradul II: 5.524 lei

– consilier gradul IA: de la 5.756 lei (peste 20 de ani vechime) la 4.611 lei (fără vechime)

– auditor: de la 4.712 lei (grad profesional superior, vechime peste 20 de ani) la 2.769 lei (grad profesional asistent, fără vechime); un auditor grad principal cu 5-10 ani vechime ar avea salariu de bază de 3.538 lei

– consilier, consilier juridic, inspector: de la 4.480 lei (grad profesional superior, vechime peste 20 de ani) la 1.841,5 lei (grad profesional debutant, fără vechime); pentru grad profesional principal, cu vechime 5-10 ani, salariul de bază este 3.335 lei

– inspector de specialitate gradul IA: de la 4.031 lei (peste 20 de ani vechime) la 3.233 lei (fără vechime)

– consilier gradul I: de la 3.799 lei (peste 20 de ani vechime) la 3.045 lei

– referent / inspector protecţie civilă: de la 3.683 lei (grad profesional superior, vechime peste 20 de ani), la 1.711 lei (fără vechime, debutant); pentru grad profesional principal, vechime 5-10 ani, 2.711,5 lei

– şofer care deserveşte aleşii locali: de la 3.683 lei, la 2.958 lei

– şofer, alte categorii: de la 2.755 lei la 2.218 lei

– secretar dactilograf: de la 3.451 lei, la 2.769 lei

Serviciul Cheltuieli şi Resurse Umane, Biroul Contencios Juridic, Administraţie, Transparenţa Decizională şi Arhivă şi compartimentele Investiţii Publice, Achiziţii Publice

– şef serviciu, gradul II: 6.641 lei

– şef birou, gradul II: 5.901 lei

– consilier, conslier juridic, inspector: nivel maxim 4.799,5 lei, minim 1.972 lei

– referent: nivel maxim 3.944 lei, minim 1.827 lei

– inspector de specialitate gradul IA: nivel maxim 4.306, minim 3.465,5 lei

– consilier gradul 1: nivel maxim 4.060 lei, minim 3.262,5 lei

Direcţia Poliţia Locală

– director executiv, gradul II: 5.756,5 lei

– poliţist local, clasa I: de la 4.031 lei (peste 20 de ani vechime) la 1.798 lei (debutant, fără vechime)

– poliţist local, clasa III: de la 2.523 lei (peste 20 de ani vechime, grad profesional superior) la 1711 lei (fără vechime, debutant)

– muncitor I: de la 2.305 lei, la 1.841,5 lei

– paznic / portar: de la 2.131 lei la 1.711 lei

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor

– şef serviciu, gradul II: 5.756 lei

– consilier, inspector: nivel maxim 4.480,5 lei, minim 1.899,5 lei

– referent: nivel maxim 3.103 lei, minim 1.711 lei

– ajutor analist programator gradul IA: nivel maxim 3.103 lei, minim 1.711 lei

Serviciul Public de Asistenţă Socială

– director executiv, gradul II: 6.438 lei

– şef srviciu, gradul II: 5.292 lei

– şef birou, gradul II: 5.176,5 lei

– auditor: nivel maxim 4.031 lei, minim 2.950 lei

– consilier, consilier juridic, inspector: nivel maxim 3.799 lei, minim 2.305 lei

– referent de specialitate: nivel maxim 2.987 lei, minim 2.117 lei

– referent / inspector specialitate gradul III: nivel maxim 2.523 lei, minim 2.030 lei

– administrator I: nivel maxim 2.639 lei, minim 2.117 lei

– şofer: nivel maxim 2.204 lei, minim 1.769 lei

– îngrijitor I / portar I / muncitor calificat III: nivel maxim 1.899,5 lei, minim 1.522,5 lei

Serviciul Public de Administrare a Patrimoniului

– director gradul II: 6.902 lei

– director adjunct gradul II: 5.176,5 lei

– şef serviciu gradul II: 4.582 lei

– şef birou gradul II: 4.451 lei

– şef formaţie gradul II: nivel maxim 2.950 lei, minim 2.378 lei

– consilier juridic gradul IA: nivel maxim 4.074 lei, minim 3.625 lei

– inspector de specialitate gradul IA: maxim 3.755 lei, minim 3.016 lei

– economist specialist gradul IA: maxim 3.813 lei, minim3.059 lei

– tenhician economist gradul III: maxim 2.885 lei, minim 2.320 lei

– referent IA: maxim 2.407 lei, minim 1.943 lei

– casier încasator: maxim 2.291 lei, minim 1.841 lei

– şofer I: maxim 2.363 lei, minim 1.899 lei

În actualizare

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
4 Comentarii

4 Comments

  1. avatar

    florin

    miercuri, 26.07.2017 la 15:36

    Doar un tampit care are salariul minim pe economie, poate accepta fara sa iasa in strada, sa plateasca taxele si impozitele impuse si sa vada cum se risipesc banii sai pe salarii de mii de euro acordate unora care ii sfideaza, ii ocolesc si lasa adjunctii la audiente, fac afaceri cu tei, flori si masina de pomperi. In loc sa faca centura ocolitoare a orasului pentru a scapa de traficul greu al camioanelor cu lemne, sa asfalteze cu cap fara sa sparga maine ce s-a turnat azi, sa asfalteze intai unde chiar trebuie, alesii se ocupa de salariile lor. Sa refuzi sprijinul unor specialisti in problema devierii traficului greu din oras este de neconceput. Poate unii cred ca vor mai fi alesi pentru cateva flori deja ofilite, luate la preturi alese.

  2. avatar

    Espinosa

    joi, 27.07.2017 la 22:03

    Putem spune fara sa gresim ca ne-am ”dilit”. S-au scapat fraiele in domeniul salarizarii.

    Nu doar ca sumele reprezinta o sfidare fata de oamenii normali (se poate citi fraierii platitori de taxe cat si cei care lucreaza in privat) insa debandada care creste exponential in domeniul salarizarii bugetare creaza o tensiune in societate si pune bazele unei viitoare crize. Si totul pleaca de la un vot!

  3. avatar

    danielaz

    miercuri, 02.08.2017 la 12:32

    Bataie de joc si sfidare . Rusine !

  4. avatar

    PMS

    joi, 28.09.2017 la 19:24

    PENIBILII

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat începere proiect: „Reabilitarea energetică a Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia”

avatar

Publicat

Proiectul „REABILITARE ENERGETICĂ A SPITALULUI JUDEȚEAN DE URGENȚĂ ALBA IULIA”, cod MySMIS 114211, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat de către SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ ALBA IULIA, și are o valoare totală de 15.350.482,84, din care 13.800.414,99 reprezintă finanțare nerambursabilă.

Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect în Regiunea Centru.

Proiectul este prevăzut a se derula în perioada 18.11.2014 – 28.02.2021.

Obiectivul general al proiectului consta în creşterea eficienţei energetice a clădirilor administrate de Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, având în vedere respectarea cerinţelor specifice principiilor dezvoltării durabile şi egalităţii de şanse.

Obiectivele specifice vizează: Diminuarea cu cel puţin 75% a emisiilor în atmosferă a gazelor cu efect de seră; Reducerea consumului anual de energie primară cu cel puţin 40% faţă de consumul actual, în termen de 3 ani de la semnarea contractului de finanţare; Implementarea unui sistem alternativ de producere a energiei din surse regenerabile; Adaptarea infrastructurii Spitalului pentru nevoile persoanelor cu dizabilităţi.

Vezi aici comunicatul (.pdf).

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Propunerea unui senator: Obligatoriu închisoare cu executare pentru șoferii beți sau fără permis ce provoacă accidente mortale

avatar

Publicat

Fostul Ministru al Justiției, actual senator PSD, Robert Cazanciuc propune ca șoferii ce se urcă băuți la volan sau fără permis de conducere, și provoacă accidente rutiere mortale, să primească obligatoriu închisoare cu executare. Inițiatorul susține că are susţinerea colegilor din comisia juridică și că șoferii cu care s-a sfătuit sunt şi ei de acord.

Fostul Ministru vrea să inițieze un proiect de lege prin care șoferii care se urcă beți sau fără permis de conducere la volan și provoacă accidente rutiere să primească obligatoriu închisoare cu executare.

„Atunci când te urci la volan având peste 1 la mie alcoolemie şi atunci când iţi permiţi să te urci la volan fără să ai permis de conducere ai senzaţia că totul îţi este permis”,a declarat pentru Digi24, Robert Cazanciuc, inițiatorul proiectului.

Trebuie să ştie foarte clar oricine se urcă băut la volan sau fără permis de conducere că drumul lui duce până la urmă la închisoare”, adaugă el.

Fostul ministru al Justiţiei spune că are susţinerea colegilor din comisia juridică. Şoferii sunt şi ei de acord:

-De ce sunt legile astea? Așa, oricine poate să dea peste cineva sau să omoare un om în stradă și îi dă cu suspendare.

-Poate așa vor fi mai conștienți. Probabil e vorba de teribilism. În condițiile alea, se gândesc numai la ei, să ajungă mai repede acasă.

Lucrurile se schimbă când vine vorba de avocaţi.

„Din practica judiciară, majoritatea în astfel de cazuri, dacă sunt la prima abatere, dacă respectivii inculpați nu au mai avut legătură cu legea penală, judecătorii opinează de obicei spre a acorda o pedeapsă cu suspendare. Limitează în primul rând rolul judecătorului, în funcție de fiecare inculpat în parte și de povestea fiecăruia și de povestea fiecăruia trebuie să aleagă ce pedeapsa să dea, mai mică sau mai mare, cu suspendare sau executare”, a spus Florin Tîrnovan, avocat.

Sursă: Digi24.ro

 

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

După ce doi urși au fost omorâți pe autostrada A1, DRDP Brașov va monta între Sebeș și Sibiu panouri cu mesajul ”Atenție animale”

avatar

Publicat

DRDP Brașov ia măsuri. Pe autostrada A1, între Sebeș și Sibiu, vor fi montate indicatoare cu mesajul „Atenție animale!” . Panourile vor fi amplasate în zonele în care în ultimele zile, doi urși ce au reușit să intre pe carosabil și fost omorâți de autovehicule.

În urma ultimelor accidente de pe A1, între Sebeș și Sibiu vor fi montate indicatoare cu mesajul „Atenție animale”.  DRPD Brașov speră că prin montarea panourilor vor atrage atenția șoferilor că animalele pot sări peste gardurile de protecție ale autostrăzii și ajunge pe carosabil.

Citește și: FOTO: Un urs a fost lovit MORTAL de o camionetă pe autostrada Sibiu-Sebeș

Măsura a fost anunțată după ce în weekendul ce a trecut doi urși ce au reușit să pătrundă pe carosabil unde au fost loviți de mașini și în urma impactului au decedat.

CITEȘTE ȘI: FOTO: Problemele cu animalele sălbatice continuă pe autostrada A1. Pui de urs lovit mortal de o mașină între Sibiu și Sebeș

Din fericire nici un participant la trafic nu a fost rănit în urma celor două accidente produse în zilele de sâmbătă și duminică.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Proba cu martori pentru stabilirea proprietăților intravilane de la sate a intrat în vigoare

avatar

Publicat

Declarațiile autentice ale martorilor pot fi folosite ca mijloc de probă pentru stabilirea proprietăților, ce constau în terenurile aferente caselor de locuit, anexelor gospodărești, sau curtea și grădina din jurul acestora. Legea a intrat în vigoare în data de 9 august. 

Din data de 9 august  declaraţiile autentice cu martori pot fi folosite ca mijloace de probă pentru stabilirea proprietăţilor constând din suprafețele de terenuri aferente casei de locuit și anexelor gospodărești, precum și curtea și grădina din jurul acestora. Avem, astfel, o adăugare, faţă de forma anterioară a legii care admitea, ca probe, numai actele de proprietate, înscrierea în cartea funciară, în registrul agricol sau în alte documente funciare, la data intrării în cooperativa agricolă de producție.

-Declaraţiile autentice cu martori sunt acceptate ca mijloace de probă şi în cazul înstrăinării construcțiilor, suprafețele de teren aferente, din categoriile de mai sus.

– Terenurile situate în intravilanul localităților, aferente construcțiilor edificate de către fostele cooperative de producție, fostele asociații economice intercooperatiste și fostele cooperative de consum, se înscriu în proprietatea actualilor deținători, cu îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:

– sunt deținători de construcții de la data dobândirii și până la data solicitării înscrierii dreptului de proprietate;

– fac dovada că imobilul este înregistrat în registrul agricol și a plății impozitelor și taxelor în conformitate cu prevederile legale;

– pentru terenul aferent construcției nu a fost constituit sau reconstituit dreptul de proprietate;

– terenurile nu sunt în proprietatea publică sau privată a unităților administrativ-teritoriale.

– Terenurilor aferente locuinței, care nu au fost cooperativizate: deținătorii sau moștenitorii acestora pot solicita comisiei județene emiterea titlului de proprietate în condițiile prezentei legi, astfel:

– dacă solicitanții figurează în registrele agricole sau registrele cadastrale și în evidențele fiscale;

– dacă terenul este în proprietatea statului român și persoanele solicitante au calitatea de proprietari ai construcțiilor de pe terenurile care fac obiectul prezentei legi;

– nu fac obiectul cererilor de reconstituire sau constituire a dreptului de proprietate de către alte persoane.

– Cererile pentru reconstituirea dreptului de proprietate. În termen de 120 de zile de la intrarea în vigoare, în 9 august, a Legii nr. 231/2018, persoanele fizice și juridice care îndeplinesc condițiile prevăzute de această lege pot formula cereri în vederea constituirii și/sau reconstituirii dreptului de proprietate. Cererile de reconstituire a dreptului de proprietate formulate în temeiul art. 23, 24 și 27 din Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, aflate în curs de soluționare prin proceduri administrative ori judiciare, nu se supun prevederilor prezentei legi.

Sursă: legestart.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Locuitorii din Vințu de Jos rămân FĂRĂ APĂ în noaptea de marți spre miercuri, în urma unor lucrări de relocare a conductei

avatar

Publicat

În vederea efectuării unor lucrări de relocare a conductei de alimentarea cu apă în zona pasaj CF Vințu de Jos, Apa CTTA SA Alba – Sucursala Alba Iulia anunță întreruperea furnizării apei potabile în localitatea Vințu de Jos, de marți 21 august, ora 22:00 până miercuri 22 august, ora 03:00.

Reprezentanții Apa CTTA Alba roagă consumatorii din zona afectată să-și asigure rezerva de apă necesară pentru intervalul de întrerupere.

„La reluarea furnizării apei pot apărea, local, depășiri ale parametrului turbiditate, situație în care sfătuim consumatorii să folosească apa doar în scopuri menajere, până la încadrarea acesteia în parametrii de calitate.

Eventualele perturbaţii, precum şi zona în care ele apar rugăm să fie semnalate imediat Dispeceratului Sucursalei Alba Iulia la numerele de telefon: fix 0258.810463, mobil 0723.212647, în vederea intervenţiei.

Mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru disconfortul creat”, au transmis reprezentanții companiei, într-un comunicat.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate