Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Termenul de depunere a ofertelor la licitația pentru construirea Autostrăzii Sebeş-Turda a fost prelungit


Publicat

Termenul limită pentru depunerea ofertelor în cadrul proiectului Autostrăzii Sebeș – Turda şi implicit stabilirea firmelor câştigătoare care vor efectua lucrările pe cele patru loturi a fost prelungit din nou. Faţă de termenul anunţat anterior, de 1 octombrie, noua dată este 9 octombrie, din cauza clarificărilor numeroase pe care CNADNR trebuie să le formuleze la solicitarea societăţilor interesate, potrivit vicepreşedintelui Consiliului Judeţean Alba, Florin Roman.

“Am o veste bună şi una proastă pentru susţinătorii autostrăzii Sebeş-Turda: vestea rea este că termenul de stabilire a câştigătorilor licitației pentru cele 4 loturi a fost prelungit de la 1 la 9 octombrie, din cauza numărului mare de clarificări la care CNADNR trebuie să răspundă conform legii, chiar dacă firma respectivă nu participă la licitaţie.

Vestea bună este că azi Comisia Europeană a apreciat modul în care a fost pregătit proiectul autostrăzii Sebeş-Turda, din punct de vedere tehnic”, a anunţat Roman.

De asemenea, vicepreşedintele CJ Alba a precizat că ministrul Dan Şova l-a asigurat că “până la sfârșitul anului vor fi semnate contractele de licitaţie, în primăvară încep lucrările, care se finalizează în 2016”.

Reamintim că proiectul de proiectare și execuție lucrări al autostrăzii Sebeş – Turda este estimat la valoarea de peste 2,48 miliarde lei fără TVA.

Data inițială pentru firmele interesate de lucrările de proiectare și execuție la autostrada Sebeș – Turda a fost 12 septembrie, iar ulterior de 1 octombrie. Lucrările sunt împărțite pe loturi.

Pentru cei 70 de kilometri, cele patru loturi sunt:

Lotul 1 – de la intrarea pe autostradă de la Sebeș până la Pârâul Iovului (17 km, km 0+000 – km 17+000) – 57,028 milioane de lei

Lotul 2 – de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud (24,25 km – km 17+000 – km 41+250) – 66,913 milioane de lei

Lotul 3 – de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea (12,45 km – km 41+250 – km 53+700) – 48,372 milioane de lei

Lotul 4 – de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (16,3 km – km 53+700 – km 70+000) – 53,248 milioane de lei.

Pentru a putea participa la licitație, firmele trebuie să aibă o medie a cifrei de afaceri globale pentru anii 2010, 2011 și 2012 de minim 565.000.000 lei pentru lotul 1, 660.000.000 lei pentru lotul 2, 480.000.000 lei pentru lotul 3 și 525.000.000 lei pentru lotul 4. De asemenea, aceștia trebuie să dețină, pentru fiecare lot în parte, 1 stație asfalt, laborator autorizat pentru lucrările de drumuri, 30 de autobasculante, 3 excavatoare, 1 repartizator asfalt și 3 compactoare asfalt.

Proiectul este finanţat 85% din Fondul de Coeziune şi 15% din bugetul de stat. Contractul va fi atribuit prin licitaţie deschisă, pe criteriul preţului cel mai scăzut.

 Foto: arhivă



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

2 Comentarii

2 Comments

  1. toni

    marți, 17.09.2013 at 10:32

    si cum de stie atotvazatoru’, ministru marioneta cu mamica lui cu tot cand se vor licita aceste loturi? Daca pe celelalte licitatii n-au fost in stare sa termine unas de mai bine de doi ani de cand sunt la guvernare? Chiar daca se va hotara vreun castigator pe 9 ori pe mai stiu eu cat octombrie cu siguranta ca vor fi contestatii. Iar cum stie cnadnr-ul sa rezolve repede contestatiile probabil in 2016 vor da un castigator. Un proiect facut doar ca sa arate ei ca-s viteji dar care le va pune cruce, sper eu pt intotdeauna. Si-n plus, cnadnr-ul e de vina la astfel de amanari, caci au venit cu-n proiect pe genunchi de aici si cererile celor care liciteaza sau vor sa liciteze in legatura cu zecile de neclaritati…

  2. Pipo

    marți, 17.09.2013 at 11:56

    Nu se intelege clar daca lucrarile de proiectare au fost terminate sau se liciteaza acum ptr proiectare si executie concomitent ? S-au ceea ce ati preluat d-voastra in text sunt pareri marca Roman ? Ca asta le bulibaseste de nici el nu mai intelege nimic din ce spune la final.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

ANAF a suplimentat documentele acceptate pentru aprobarea înregistrării de la distanță, în SPV

Publicat

anaf

ANAF anunță că a extins seria documentelor acceptate pentru aprobarea înregistrării în Spațiul Privat Virtual (SPV), serviciu destinat atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică.

Aprobarea înrolării în mediul electronic în Spațiul Privat Virtual a persoanelor fizice, care se înregistrează cu nume utilizator și parolă, se realizează prin identificarea cu numerele atribuite următoarelor noi documente:

1. Notificarea privind destinația sumei de 2% sau 3,5% din impozitul anual pe veniturile din salarii și din pensii, pentru susținerea entităților nonprofit/unităților de cult (emise începând cu data de 05.03.2018)

2. Notificare privind nedepunerea în termen a Declarației privind venitul asigurat la sistemul public de pensii (emise începând cu data de 09.10.2017)

3. Notificare privind îndeplinirea condiţiilor de rezidenţă potrivit prevederilor art. 7 şi art. 59 din Codul fiscal sau ale Convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate între România şi de către persoana fizică sosită în România pentru o perioadă mai mare de 183 de zile (emise începând cu data de 07.04.2020)

4. Notificare privind îndeplinirea condiţiilor de rezidenţă potrivit prevederilor art. 7 şi art. 59 din Codul fiscal sau ale Convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate între România şi de către persoana fizică plecată din România pentru o perioadă mai mare de 183 de zile (emise începând cu data de 07.04.2020)

5. Notificare privind nedepunerea în termen a declarației de venit (emise începând cu data de 09.01.2017)

6. Notificare privind nedepunerea la termen a declarației de impunere (emise începând cu data de 09.01.2017).

Rămân valabile și următoarele documente:

a) decizie de impunere – emisă începând cu anul 2013

b) decizie referitoare la obligaţii de plată accesorii – emisă începând cu anul 2013

c) somație – emisă începând cu data de 01.01.2015.

d) numărul scrisorii primită în anul 2018 de la Ministerul Finanțelor Publice, referitoare la înrolarea în acest serviciu.

Serviciul Spaţiul Privat Virtual poate fi direct din site-ul www.anaf.ro și este gratuit.

SPV permite obţinerea informaţiilor privind situaţia fiscală, depunerea electronică a declaraţiilor fiscale şi primirea electronică a documentelor şi a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spaţiul Privat Virtual au aceeaşi putere juridică, asemenea celor comunicate prin poştă sau la ghişeu, precizează ANAF.

Contribuabilii, persoane fizice sau juridice, care dețin certificat digital calificat pot solicita înregistrarea ca utilizator SPV.

Persoanele fizice, care nu dețin un certificat digital calificat, pot solicita înregistrarea și pe bază de nume de utilizator și parolă. Acestea, pentru a se înregistra în Spațiul Privat Virtual fără a mai fi necesară deplasarea pentru autentificare la sediile  ANAF, au posibilitatea de a opta ca autentificarea să se realizeze în mediul electronic, în baza unor documente emise de Ministerul Finanțelor Publice și/sau ANAF.

Obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata poate fi efectuată prin internet banking sau ghiseul.ro.

Informații generale în domeniul fiscal și IT se pot obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. De asemenea, contribuabilii care nu sunt  înrolați în Spațiul Privat Virtual pot utiliza Formularul de contact de pe site-ul Agenției pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

APIA: Termen limită 15 iunie pentru depunerea cererilor unice de plată, fără penalități

Publicat

terenuri agricole

Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) reamintește beneficiarilor că data limită de depunere, fără penalități, a cererilor unice de plată aferente Campanie 2020 este 15 iunie 2020.

APIA primește cererile unice de plată prin mijloace electronice (telecomunicații). Până marți, au fost depuse 746.625 cereri, pentru o suprafață de 7.277.670,64 ha.

Completarea Cererilor unice de plată se realizează pe site-ul APIA www.apia.org.ro, accesând link-ul aplicației IPA-Online http://lpis.apia.org.ro, iar descrierea amănunțită a utilizării aplicației se găsește în ghidul de utilizare al acesteia care poate fi accesat la butonul Asistență, transmite APIA.

Documentele care se atașează la dosarul Cererii unice de plată sau la modificările aduse acesteia (copie CI/BI/pașaport/certificatul de înregistrare la ONRC/certificatul de înregistrare fiscală, dovadă cont bancar activ) se transmit de către fermieri, prin mijloace electronice, către Centrele județene/locale APIA de care aparțin.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

UPDATE: ACCIDENT RUTIER pe DN 1, între Sântimbru și Teiuș, provocat de un tânăr de 25 de ani din Aiud

Publicat

politie noaptea

Un accident rutier a avut loc marți seara, în jurul orei 21.20, pe DN 1, sensul de mers Sântimbru-Teiuș, la kilometrul 389+800. Traficul este îngreunat în zona accidentului. 

UPDATE 21.50: Traficul a fost reluat, informează reprezentanții IPJ Alba.

UPDATE 21.30: Un tânăr de 26 de ani, din Aiud, ar fi intrat în depășire și a ajuns pe contrasens, și a intrat în coliziune cu un autotren care vinea din sens opus. Potrivit IPJ Alba, în urma incidentului s-au înregistrat doar pagube materiale.

Știre în curs de actualizare.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Reguli noi la pescuit: 10 metri distanță între pescari, iar consumul de alcool și gratarele sunt interzise

Publicat

Pescarii amatori sunt nevoiți să respecte o serie de reguli când ies la pescuit, potrivit noilor reglementări, pe toată perioada stării de alertă. 

Potrivit documentului publicat în Monitorul Oficial, pescarii trebuie să păstreze o distanța de 10 metri între ei, nu au voie să facă gratare sau să consume băuturi alcoolice.

Mai mult, la intrarea în zona de pescuit acestora li se va lua temperatura.

Ce reguli trebuie să respecte pescarii dar și administratorii zonelor de pescuit

asigurarea unui flux de deplasare care să respecte distanțarea socială;

măsurarea temperaturii la intrarea pe baltă;

asigurarea de măști de protecție și substanțe dezinfectante pentru mâini și echipamentul de pescuit;

sunt interzise grătarele și consumul de băuturi alcoolice; cel mult două persoane pe același stand de pescuit cu o distanță de 10 metri între pescari;

pontoanele vor fi dezinfectate de administratori;

pescarii sunt obligați să poarte masca până la locul de pescuit;

pescarii nu au voie să socializeze între ei;

după purtare, masca se aruncă imediat, într-un coș de gunoi sau spațiu destinat în acest sens, preferabil cu capac, urmată de igienizarea mâinilor.

sursă: liberatatea.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate