Administrație
Termenul de depunere a ofertelor la licitația pentru construirea Autostrăzii Sebeş-Turda a fost prelungit

“Am o veste bună şi una proastă pentru susţinătorii autostrăzii Sebeş-Turda: vestea rea este că termenul de stabilire a câştigătorilor licitației pentru cele 4 loturi a fost prelungit de la 1 la 9 octombrie, din cauza numărului mare de clarificări la care CNADNR trebuie să răspundă conform legii, chiar dacă firma respectivă nu participă la licitaţie.
Vestea bună este că azi Comisia Europeană a apreciat modul în care a fost pregătit proiectul autostrăzii Sebeş-Turda, din punct de vedere tehnic”, a anunţat Roman.
De asemenea, vicepreşedintele CJ Alba a precizat că ministrul Dan Şova l-a asigurat că “până la sfârșitul anului vor fi semnate contractele de licitaţie, în primăvară încep lucrările, care se finalizează în 2016”.

Reamintim că proiectul de proiectare și execuție lucrări al autostrăzii Sebeş – Turda este estimat la valoarea de peste 2,48 miliarde lei fără TVA.
Data inițială pentru firmele interesate de lucrările de proiectare și execuție la autostrada Sebeș – Turda a fost 12 septembrie, iar ulterior de 1 octombrie. Lucrările sunt împărțite pe loturi.
Pentru cei 70 de kilometri, cele patru loturi sunt:

Lotul 1 – de la intrarea pe autostradă de la Sebeș până la Pârâul Iovului (17 km, km 0+000 – km 17+000) – 57,028 milioane de lei
Lotul 2 – de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud (24,25 km – km 17+000 – km 41+250) – 66,913 milioane de lei
Lotul 3 – de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea (12,45 km – km 41+250 – km 53+700) – 48,372 milioane de lei
Lotul 4 – de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (16,3 km – km 53+700 – km 70+000) – 53,248 milioane de lei.
Pentru a putea participa la licitație, firmele trebuie să aibă o medie a cifrei de afaceri globale pentru anii 2010, 2011 și 2012 de minim 565.000.000 lei pentru lotul 1, 660.000.000 lei pentru lotul 2, 480.000.000 lei pentru lotul 3 și 525.000.000 lei pentru lotul 4. De asemenea, aceștia trebuie să dețină, pentru fiecare lot în parte, 1 stație asfalt, laborator autorizat pentru lucrările de drumuri, 30 de autobasculante, 3 excavatoare, 1 repartizator asfalt și 3 compactoare asfalt.
Proiectul este finanţat 85% din Fondul de Coeziune şi 15% din bugetul de stat. Contractul va fi atribuit prin licitaţie deschisă, pe criteriul preţului cel mai scăzut.
Foto: arhivă
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
toni
marți, 17.09.2013 at 10:32
si cum de stie atotvazatoru’, ministru marioneta cu mamica lui cu tot cand se vor licita aceste loturi? Daca pe celelalte licitatii n-au fost in stare sa termine unas de mai bine de doi ani de cand sunt la guvernare? Chiar daca se va hotara vreun castigator pe 9 ori pe mai stiu eu cat octombrie cu siguranta ca vor fi contestatii. Iar cum stie cnadnr-ul sa rezolve repede contestatiile probabil in 2016 vor da un castigator. Un proiect facut doar ca sa arate ei ca-s viteji dar care le va pune cruce, sper eu pt intotdeauna. Si-n plus, cnadnr-ul e de vina la astfel de amanari, caci au venit cu-n proiect pe genunchi de aici si cererile celor care liciteaza sau vor sa liciteze in legatura cu zecile de neclaritati…
Pipo
marți, 17.09.2013 at 11:56
Nu se intelege clar daca lucrarile de proiectare au fost terminate sau se liciteaza acum ptr proiectare si executie concomitent ? S-au ceea ce ati preluat d-voastra in text sunt pareri marca Roman ? Ca asta le bulibaseste de nici el nu mai intelege nimic din ce spune la final.