Actualitate
Transavia, premiată la Romanian CSR Awards 2016, pentru campania „Gătesc pentru o carte”, inspirată de un articol publicat pe Alba24

Citeşte şi O bibliotecară, „eroină” pentru copiii unui sat izolat din Apuseni. Săptămânal, merge 7 kilometri pe jos pentru a le duce cărți
Competiţia Romanian CSR Awards – editia 2016 a adus în prim-planul opiniei publice proiectele, produsele şi campaniile de CSR ale companiilor din România implementate pe parcursul anului 2015.

Au fost premiate acele proiecte, produse sau programe care au dus la îmbunătăţirea şi chiar schimbarea în bine, pe termen lung, a calităţii vieţii angajaţilor, clienţilor şi comunităţilor din România, potrivit organizatorilor.
Premiile au fost acordate la categoriile Mediu, Educaţie, Sănătate, Susţinerea comunităţii, Susţinerea angajaţilor, Inovare digitală în CSR, Cause Related Marketing, Campanii CSR în Social Media, Parteneriat intersectorial, Campanii interne de CSR.
La categoria Campanii CSR în Social Media, locul I a fost obţinut de E.On România (“Dăruieşte Lumină”), locul II de Holcim România (“O, brad beton!”), locul III Orange România (Părinţi la Şcoală”), iar menţiunea specială i-a revenit companiei Transavia pentru “Gătesc pentru o carte”.

De mai mulți ani, Georgeta Pogan, o bibliotecară dintr-o comună învecinată localităţii Ponorel venea în sprijinul lor parcurgând o dată pe săptămână distanța de peste 7 km dus-întors, pe jos, cu cărți pregătite pentru cei peste 50 de elevi. În acest fel ea este alături de ei și îi ajută să aibă o bază de lecturi necesare pentru vârsta lor.
„Atunci când am aflat povestea copiilor din satul Ponorel și a doamnei bibliotecare am fost impresionați și nu am putut rămâne indiferenți. De-a lungul timpului ne-am propus să realizăm proiecte sustenabile, iar educația este o arie în care vrem să ne implicăm de fiecare dată. Vom dota biblioteca din sat cu toate cărțile necesare și sperăm să avem susținerea celor care apreciază și utilizează produsele noastre”, au declarat reprezentanții companiei Transavia.
Deoarece Transavia activează în industria alimentară, și-a propus să implice în această campanie consumatorii, dar și pasionații de gătit, invitându-i să gătească și să împărtășească rețetele lor preferate cu carne de pui pe pagina de Facebook. Astfel, o rețetă gătită a fost echivalentul unei cărți donate copiilor din satul Ponorel, Munții Apuseni.
Campania „Gătesc pentru o carte” s-a adresat pasionaților de gătit, precum și tuturor platformelor culinare. Astfel, toți cei care au răspuns pozitiv invitației Transavia de a se implica în campanie, au gătit rețete de pui și au trimis pozele acestora pe pagina de Facebook Transavia folosind hashtagul #gatescpentruocarte. Astfel fiecare rețetă de pui a reprezentat echivalentul unei cărți donate bibliotecii din satul Ponorel.
Acestei cauze s-au alăturat și bloggeri culinari cunoscuți, printre care Cristian Borod (bucatarmaniac.ro), Teodora Rogobete (Teo’skitchen.ro), Alice Ciobanu (Tarabucatelor.ro), Amalia Oanță (Haisagatim.ro), dar și foarte mulți oameni care au gătit și au trimis poze cu rețetele lor din dorința de a sprijini copiii din localitate.
Vezi şi FOTO: Copiii din satul Ponorel, în Munții Apuseni au acces la o bibliotecă nouă, cu peste 600 de cărţi. Campania „Gătesc pentru o carte”, iniţiată de compania Transavia
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News