Actualitate
Transavia, premiată la Romanian CSR Awards 2016, pentru campania „Gătesc pentru o carte”, inspirată de un articol publicat pe Alba24
Compania Transavia a fost premiată la CSR Romanian Awards 2016 pentru acţiunea „Gătesc pentru o carte”, o campanie inspirată de un articol publicat de Alba24. Prin intermediul acestei acţiuni, a fost posibilă dotarea cu cărţi a unei biblioteci din satul Ponorel, Munții Apuseni, una dintre zonele în care accesul la educaţie este dificil.
Citeşte şi O bibliotecară, „eroină” pentru copiii unui sat izolat din Apuseni. Săptămânal, merge 7 kilometri pe jos pentru a le duce cărți
Transavia a primit menţiune specială la categoria Social Media în cadrul selecţiei celor mai bune iniţiative de responsabilitate socială, pentru campania „Gătesc pentru o carte”. Potrivit reprezentanţilor companiei, a fost prima participare a acesteia la competiţia de proiecte CSR, iar categoria la care a fost obţinută distincţia a fost una disputată, cu multe nume mari.
Competiţia Romanian CSR Awards – editia 2016 a adus în prim-planul opiniei publice proiectele, produsele şi campaniile de CSR ale companiilor din România implementate pe parcursul anului 2015.
Au fost premiate acele proiecte, produse sau programe care au dus la îmbunătăţirea şi chiar schimbarea în bine, pe termen lung, a calităţii vieţii angajaţilor, clienţilor şi comunităţilor din România, potrivit organizatorilor.
Premiile au fost acordate la categoriile Mediu, Educaţie, Sănătate, Susţinerea comunităţii, Susţinerea angajaţilor, Inovare digitală în CSR, Cause Related Marketing, Campanii CSR în Social Media, Parteneriat intersectorial, Campanii interne de CSR.
La categoria Campanii CSR în Social Media, locul I a fost obţinut de E.On România (“Dăruieşte Lumină”), locul II de Holcim România (“O, brad beton!”), locul III Orange România (Părinţi la Şcoală”), iar menţiunea specială i-a revenit companiei Transavia pentru “Gătesc pentru o carte”.
Campania „Gătesc pentru o carte” a fost inițiată ca urmare a situației în care se află copiii din clasele primare și gimnaziale din Apuseni, situaţie care a fost adusă în atenţia opiniei publice şi de site-ul Alba24.
De mai mulți ani, Georgeta Pogan, o bibliotecară dintr-o comună învecinată localităţii Ponorel venea în sprijinul lor parcurgând o dată pe săptămână distanța de peste 7 km dus-întors, pe jos, cu cărți pregătite pentru cei peste 50 de elevi. În acest fel ea este alături de ei și îi ajută să aibă o bază de lecturi necesare pentru vârsta lor.
„Atunci când am aflat povestea copiilor din satul Ponorel și a doamnei bibliotecare am fost impresionați și nu am putut rămâne indiferenți. De-a lungul timpului ne-am propus să realizăm proiecte sustenabile, iar educația este o arie în care vrem să ne implicăm de fiecare dată. Vom dota biblioteca din sat cu toate cărțile necesare și sperăm să avem susținerea celor care apreciază și utilizează produsele noastre”, au declarat reprezentanții companiei Transavia.
Deoarece Transavia activează în industria alimentară, și-a propus să implice în această campanie consumatorii, dar și pasionații de gătit, invitându-i să gătească și să împărtășească rețetele lor preferate cu carne de pui pe pagina de Facebook. Astfel, o rețetă gătită a fost echivalentul unei cărți donate copiilor din satul Ponorel, Munții Apuseni.
Campania „Gătesc pentru o carte” s-a adresat pasionaților de gătit, precum și tuturor platformelor culinare. Astfel, toți cei care au răspuns pozitiv invitației Transavia de a se implica în campanie, au gătit rețete de pui și au trimis pozele acestora pe pagina de Facebook Transavia folosind hashtagul #gatescpentruocarte. Astfel fiecare rețetă de pui a reprezentat echivalentul unei cărți donate bibliotecii din satul Ponorel.
Acestei cauze s-au alăturat și bloggeri culinari cunoscuți, printre care Cristian Borod (bucatarmaniac.ro), Teodora Rogobete (Teo’skitchen.ro), Alice Ciobanu (Tarabucatelor.ro), Amalia Oanță (Haisagatim.ro), dar și foarte mulți oameni care au gătit și au trimis poze cu rețetele lor din dorința de a sprijini copiii din localitate.
Vezi şi FOTO: Copiii din satul Ponorel, în Munții Apuseni au acces la o bibliotecă nouă, cu peste 600 de cărţi. Campania „Gătesc pentru o carte”, iniţiată de compania Transavia
Transavia este cel mai important producător de carne din România, cu o producție de peste 60.000 de tone de carne de pasăre, în fermele proprii de creștere din 7 județe – Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Harghita, Caraș-Severin și Timiș. Toate produsele sunt realizate în conformitate cu normele de calitate internaționale, sub controlul autorităților sanitar-veterinare și de mediu, iar în anul 2006 compania a primit distincția de furnizor al Casei Regale a României. Transavia deține două stații de incubație, o fabrică de nutrețuri combinate, trei abatoare performante de industrializare a cărnii, o fabrică nouă de procesare a cărnii, precum și patru ferme vegetale. Din toamna anului 2007 Avicola Brașov, unul dintre producătorii cu tradiție pe piața românească, face parte din grupul Transavia. Produsele Transavia dețin certificările FSSC 22000 (Food Safety Management System) și BRC ( British Retail Consortium). Cei aproape 25 de ani de activitate pe piața avicolă din România atestă calitatea incontestabilă a Transavia ca lider de piață. Produsele Transavia sunt prezente pe piața internă în procent de 75 la sută, în marile lanțuri de retail, prin brandurile Fragedo și Papane. Transavia este prezentă și pe piața internațională, prin exporturile realizate în țările din Comunitatea Europeană, printre care Marea Britanie, Franța, Spania, Croația, Grecia și Bulgaria.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News