Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

În 19 octombrie: 17 angajați ai Finanțelor din Alba vor da concurs pentru 9 posturi de inspectori antifraudă. Vezi lista celor înscriși

Publicat

În procesul reorganizării Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în noiembrie va deveni funcțională Direcția Generală Antifraudă Fiscală, ce va prelua atribuțiile fostei Gărzi Financiare. În 19 octombrie, 17 angajați din Alba vor participa la concurs pentru ocuparea celor 9 posturi de inspectori antifraudă ai structurii nou înființate, repartizate pe Alba Iulia.

Înscrierile pentru concursul pe posturile de inspectori antifraudă s-au desfășurat între 18 septembrie și 2 octombrie. Din cei 17 candidați din Alba Iulia care s-au înscris în concurs, toți au fost admiși pentru cele 9 posturi repartizate pe județul Alba.

Pentru cele 3 posturi de inspector antifraudă grad profesional superior vor concura Dorin Cătălin Suciu, Constantin Anghel Neag, Călin Ovidiu Balint, Gyula Gal, Maria Bandol, Alexandru Dragoș Hațegan, Ioan Hăbean.

Pentru cele 2 posturi de inspector antifraudă grad profesional principal au fost admiși Dan Valter Paraschiv și Dana Liana Moldovan.

Pe cele 2 posturi de inspector antifraudă grad profesional asistent vor intra în concurs Andreea Coșereanu, Maria Olălău și Ioana Cristina Tius.

Pentru cele 2 posturi de inspector antifraudă grad profesional debutant vor concurs Anamaria Iacob, Alina Cornelia Brudan, Dana Cristina Anghel, Tatiana Maria Cîndea și Ioan Dănulețiu.

Examenul este compus dintr-o probă scrisă și un interviu. Pe 19 octombrie 2013 va avea loc proba scrisă, ce va consta în rezolvarea unor teste grilă și ce are ca scop testarea cunoştinţelor teoretice necesare ocupării funcţiei publice pentru care se organizează concursul. Comisia de concurs va stabili durata probei în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, însă examenul nu va putea depăşi trei ore. După afişarea rezultatelor, candidaţii nemulţumiţi vor avea două zile lucrătoare la dispoziţie pentru a formula contestaţii.

Interviurile vor fi susţinute în faţa membrilor comisiilor de examinare şi evaluare. La acestea vor participa doar candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă. Scopul interviului este testarea abilităţilor impuse de funcţie, a aptitudinilor şi cunoştinţelor profesionale ale candidaţilor. Interviurile se vor susţine într-un termen de două zile lucrătoare de la soluţionarea contestaţiilor la proba scrisă.

Rezultatele finale ale concursului vor fi afişate în termen de maximum trei zile lucrătoare de la comunicarea rezultatelor din etapa interviului. Pentru a fi declarat admis, un candidat trebuie să treacă cu succes de proba scrisă şi de interviu şi să aibă cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post. Propunerile de numire a candidaţilor declaraţi admişi la concurs vor fi înaintate de preşedintele comisiei de concurs preşedintelui Agenţiei (în cel mult trei zile lucrătoare de la afişarea rezulatelor finale). Apoi, în cel mult 15 zile calendaristice de la data primirii propunerilor de numire, candidaţii admişi vor fi numiţi în funcţiile publice pentru care au candidat.

Direcția antifraudă va avea aceleași atribuții pe care le avea Garda Financiară

Angajaţii de la Antifraudă vor purta veste de protecţie fluorescent-reflectorizante, pe fond de culoare roşie, cu inscripţia ANAF Antifraudă, iar autovehiculele noii instituţii vor avea şi ele însemne distinctive.  Premierul Victor Ponta l-a numit ca şef al Direcţiei Generale Antifraudă Fiscală pe Romeo Florin Nicolae, subsecretar de stat şi vicepreşedinte ANAF.

Noua instituţie va funcţiona în cadrul ANAF, iar printre atribuţii se numără cele de prevenire, descoperire şi combatere a actelor şi faptelor de evaziune fiscală şi fraudă fiscală şi vamală. Direcţia Antifraudă va avea opt direcţii regionale antifraudă fiscală, care vor fi conduse de inspectori generali adjuncţi antifraudă.

HG 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală arată că din lista mijloacelor de apărare fac parte: armele de foc (pistol cu un încărcător), tocul din piele pentru pistol, muniţia de război pentru fiecare încărcător de pistol, butelia cu gaz (spray) paralizant cu portbutelie pentru centură, electroşocuri, bastoanele reflectorizante pentru acţiunile stradale, telefonul mobil şi serviciile aferente, microscoapele portabile pentru citirea elementelor de secretizare de pe timbre şi banderole, sigiliile metalice de unică folosinţă, personalizate şi înseriate.

Citiți și:

Funcţionarii ANAF restructuraţi din Alba se vor putea angaja la Direcţia Antifraudă. Vezi cu ce vor fi dotaţi inspectorii noii instituţii

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

3 Comentarii

3 Comentarii

  1. Pipo

    sâmbătă, 12.10.2013 at 12:27

    Sunt curios sa aflu cam pe unde lucreaza sotii candidatelor ? Pronostic. 7 femei si 2 barbati, dupa contestatii.

  2. ALBAIULIAN

    marți, 15.10.2013 at 18:55

    Si eu sunt curios care secretare au mai ramas in … servici , ca don’ director Dobra s-a „retras” si el spre odihna.

  3. un el

    luni, 21.10.2013 at 21:19

    Cata sustinere vor avea cei 2 ( el, ea) …..la …sustinerea interviului….????!!!Sau …..care..cum si-au cladit ,,carierele”….???!!!! Monitorizare atenta…..din partea societatiii civile…???!!!
    Secretarele fac averi mai mari decat DIRECTORII!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax