Eveniment
Licitaţie de CONCESIONARE pe 5 ani a pavilionului central de la Baza de agrement Mamut din Alba Iulia. Taxă de parcare şi condiţii
Pentru a întregi variantele de servicii pentru albaiulieni şi vizitatori în zona bazei de agrement de pe dealul Mamut, unde a fost dată în folosinţă pista de biciclete de 5 kilometri şi în apropierea Parcului Dendrologic „Dr. Ioan Vlad”, Primăria Alba Iulia vrea să concesioneze pavilionul central pe 5 ani. În acest sens, se solicită consilierilor locali aprobarea procedurii, a sumei minime de pornire a licitaţiei publice, de 2.886 lei pe lună şi a documentaţiei.
Un alt proiect ce va fi propus pentru aprobare în şedinţa de joi şi se referă tot la Baza de agrement este cel pentru taxa de parcare de 1 leu pe oră pentru autovehicule, în incinta acesteia. Excepţie fac maşinile de intervenţie (pompieri, poliţie, ambulanţă, salubritate, primărie) şi a organizatorilor de evenimente, pe timpul acestora.
Plata va fi la tariful de o oră, chiar dacă autovehiculul staţionează mai puţin.
Reamintim că anul trecut s-a aprobat închirierea acestei locaţii destinate servirii de produse de primă necesitate – bufet (alimentaţie publică). Însă, potrivit iniţiatorilor, clauzele contractului de finanţare pentru dezvoltarea investiţiei din fonduri europene efectuate în zona de agrement Mamut nu erau foarte clare, dând naştere la diverse interpretări, astfel că Ministerul Dezvoltării Regionale a recomandat ca acest transfer al dreptului de folosinţă să fie prin concesionare, modalitate agreată şi de ADR Centru.
Astfel, Pavilionul central cu o suprafaţă totală de 217,3 mp – respectiv terasă acoperită de 31,34 mp, spaţiu de recreere de 91,62 mp, bucătărie de 19,23 mp, hol acces magazine şi grup sanitar de 9,42 mp, magazie de 11,8 mp, două grupuri sanitare de câte 3,43 mp, alt hol de 8,82 mp cu acces la alte două grupuri sanitare de câte 14,57 mp, cameră centrală termică de 7,40 mp – va fi obiectul unei licitaţii publice în vederea concesionării pe 5 ani cu posibilitate prelungire, preţul minim fiind de 2.886 lei pe lună.
Valoarea acestei construcţii este de 346.276,19 lei şi investiţia ar urmasă fie recuperată în 10 ani din concesionare.
Reamintim că baza de agrement din zona Mamut a fost construită pentru a oferi albaiulienilor şi turiştilor un spaţiu amenajat pentru picnic şi recreere. Investiţia a fost din fonduri europene. Baza de agrement care cuprinde locuri de parcare, locuri destinate desfăşurării unor activităţi de picnic, loc de joacă pentru copii, un pavilion central destinat desfăşurării de activităţi de alimentaţie publică.
Acesta este la baza pistei de biciclete în lungime de peste 5.000 m, prevăzută cu refugii, locuri de belvedere, locuri de joacă pentru copii, locuri de picnic, recent inaugurată.
Citeşte şi FOTO: Pista de biciclete de pe Mamut, DESCHISĂ oficial. Ce urmează să se facă în cea mai nouă în zonă de agrement din Alba Iulia
Dacă această clădire nu va fi concesionată la primele două licitaţii, pentru că nu vor fi depuse trei oferte valabile, se va trece la procedura de negociere directă.
Concesionarul îşi va desfăşura activitatea în perioada 15 februarie – 15 decembrie, iar redevenţa va fi plătită strict pentru acest interval. Are însă posibilitatea să desfăşoare activitate şi în extrasezon, cu anunţarea primăriei cu 15 zile înainte.
Concesionarul are obligaţia să organizeze evenimente culturale cel puţin o dată la 3 luni, numai cu acordul primarului şi trebuie să ţină însă cont de programul de evenimente al municipiului, ce are prioritate.
De asemenea, concesionarul va plăti impozit pe spectacole şi trebuie să anunţe Primăria în 10 zile despre cuantumul sumelor obţinute după eveniment.
La licitaţie pot participa persoane juridice, române sau străine. Concesionarul va asigura paza, întreţinerea şi repararea bunurilor concesionate. Accesul la grupurile sanitare 3 şi 4 va fi permis tuturor vizitatorilor Bazei de Agrement, nu doar clienţilor concesionarului.
Vizitatorii vor avea dreptul de a prepara şi consuma produsele alimentare proprii sau achiziţionate în altă parte în locurile special amenajate din baza de agrement. Concesionarul răspunde doar pentru calitatea produselor pe care acesta le prepară sau comercializează.
Concesionarul trebuie să angajeze personal, minimum 4 persoane, pentru a asigura activitatea în condiţii normale şi nu poate subînchiria sau subconcesiona bunurile în cauză.
De asemenea, va trebui să asigure alimentarea cu apă din surse alternative, pentru că sursa existentă nu asigură debitul necesar. Dacă nu plăteşte două luni consecutiv redevenţa, concesionarul poate pierde contractul.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News