Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Contract GIGANT scos la licitație de APA CTTA Alba. 15.000.000 de lei pentru supervizarea unor investiții

Publicat

SC Apa CTTA Alba a scos la licitație un contract de asistență tehnică în valoare de aproape 15 milioane de lei, pentru supervizarea lucrărilor și investițiilor din proiectul major de reabilitare și extindere a sistemelor de apă și apă uzată din județ, derulat de companie. Anunțul a fost postat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice – SEAP. La licitație pot participa chiar și firme în insolvență. 

Acest contract, cu o valoare maximă de 14.727.399 de lei (la care se adaugă TVA), se va desfășura pe o perioada de 75 de luni de la data atribuirii. Este al doilea contract scos la licitație de compania de apă, din cele 14 câte sunt cuprinse în Proiectul Major „Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Alba, 2014-2020”.

Finanțarea acestui contract se va face din contribuția UE prin Fondul de Coeziune – 76.03%, contribuția publică națională de la bugetul de stat – 11.63%, contribuția de la bugetul local – 1.79%, contribuția Apa CTTA – 10.55%.

În urma licitației, suma contractului s-ar putea diminua. În cel mai rău caz însă, Apa CTTA Alba va plăti aproape 15 milioane de lei pe asistență în faza de pre-construcție, coordonarea activităților de proiectare și verificarea documentațiilor, verificarea programului de execuție, verificarea sistemelor de asigurare a calității, inspecția șantierelor, organizarea ședințelor săptămânale cu constructorul, analiza situațiilor de plată și multe altele.

Pot participa și firme în insolvență

Entitatea Contractantă, respectiv Apa CTTA Alba, a anunțat că nu exclude din procedura de atribuire un operator economic împotriva căruia s-a deschis procedura generală de insolvență atunci când, pe baza informațiilor și documentelor prezentate de operatorul economic în cauză, stabilește că acesta are capacitatea de a executa contractul de achiziție publică. ”Aceasta presupune că respectivul operator economic se află fie în faza de observație și a adoptat măsurile necesare pentru a întocmi un plan de reorganizare fezabil, ce permite continuarea, de o manieră sustenabilă, a activitatii curente, fie este în cadrul fazei de reorganizare judiciară și respectă integral graficul de implementare a planului de reorganizare aprobat de instanță” se arată într-un document al companiei, legat de procedura de licitație.

Ce va trebui să facă câștigătorul contractului de asistență tehnică:

 

Activitatea 1: Asistenta acordata de Supervizor in faza de pre-constructie, incluzand: mobilizarea; elaborare proceduri de supervizare (Manual); elaborare Manual Asigurarea Calitatii; asistenta in obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor, etc; stabilirea unui mecanism de comunicare dintre prestatorul de servicii si UIP;
Activitatea 2: Asistenta in faza de constructie, incluzand:
– Coordonarea activitatilor de proiectare ale Antreprenorului si verificarea documentatiilor;
– Verificarea si coordonarea programului de executie al Antreprenorului;
– Verificarea sistemului de asigurare a calitatii al Constructorului;
– Asistenta tehnica in calitate de „Diriginte de Santier” conform prevederilor Legii 10/1996,
– Organizarea si conducerea sedintelor de lucru saptamanale / lunare cu constructorul
– Inspectia santierelor;
– Analiza Situatiilor de plata ale Antreprenorilor, pregatirea Certificatelor de plata;
– Întocmirea Ordinelor de modificare, negocieri cu Antreprenorii privind ordinele de modificare;
– Aprobarea propunerilor Constructorului pentru probe la terminarea lucrarilor si validarea rezultatelor probelor;
– Inspectii, Verificari, Certificate, si listele de defecte;
– Consilierea Beneficiarului privind recuperarea creantelor si solutionarea litigiilor contractuale cu constructorul;
– Verificarea si aprobarea documentelor premergatoare Receptiei Lucrarilor desenelor post executie;
– Verificarea si aprobarea Manualelor de intretinere si operare;
– Verificarea si aprobarea programului de instruire a Antreprenorului;
– Organizarea sistemului de arhivare.
Activitatea 3: Asistenta in faza de post-constructie, incluzand: inspectii regulate ale lucrarilor in perioada de notificare a defectelor; eliberarea certificatului privind remedierea defectelor si privind performanta constructiei; receptia finala a lucrarilor; intocmirea Raportului Final.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax