Actualitate
Kiturile de participare la ”Alba Iulia City Race” pot fi ridicate de către concurenți, la Galeriile de la Poarta a III-a
Sportivii care participă la evenimentul ”Alba Iulia City Race” pot, începând de astăzi, să-și valideze participarea și să-și ridice kitul de concurs, de la Centrul Militar Județean (Galeriile Poarta a III-a), Cetatea Alba Carolina.
Organizatorii evenimentului ”Alba Iulia City Race” au transmis pe rețeaua de socializare Facebook, în jurul orelor 14:00 ”pentru că și voi, dar și noi ne mișcăm repede, vă invităm din acest moment să vă ridicați kiturile de participare de la CMJ, Piața Cetății Alba Carolina!”.
Validarea participării și ridicarea kitului de concurs pentru Semimaraton / Cros / Kids Race se face de către participanți personal, vineri 13 martie, între orele 16:00 – 23:00 și sâmbătă 14 martie, între orele 7:00 – 9:00 la Centrul Militar Județean în zona Porții a III-a a Cetății Alba Carolina. Copii pot fi înscriși de părinți și până la oră 13.00 în ziua concursului.
Citește și SÂMBĂTĂ: Alba Iulia City Race, ediţia a II-a. Peste 700 de concurenţi sunt aşteptaţi la linia de start PROGRAMUL
Sâmbătă, în Alba Iulia are loc cea de-a doua ediţie a competiţiei „Alba Iulia City Race”. Ambasadorul ediției cu numărul doi a fost desemnat Marian Oprea, declarat cel mai bun atlet român în 2013, vicecampion olimpic în proba de triplu salt. Cei care nu au apucat să se înscrie online o mai pot face şi la faţa locului. La ora 10.00 se va da startul pentru semimaraton şi cros din Piaţa Cetăţii.
Concurenții care participă la ”Alba Iulia City Race” beneficiază de:
– kitul de concurs, care conține număr personalizat, tricou tehnic personalizat, acces la Muzeul Unirii și alte materiale;
– cronometrare individuală cu cip electronic, tabelă electronică, videofinish individual;
– 3 puncte de susținere pe traseul de semimaraton și un punct de susținere pentru traseul de cros, unde se va putea consuma apă, băuturi energizantă, fructe etc.;
– revitalizare în zona de Start/Sosire;
– Clasament online și diplomă electronică;
– medalie de finisher pentru toti cei care termina cursele în timpul indicat;
– ambulanță;
– premii în bani, în echipament sportiv sau vouchere;
– extrageri de premii surpriză pentru toți participanții și voluntarii evenimentului Alba Iulia City Race;
– album personalizat cu fotografii ale fiecărui participant;
– sistem de sonorizare și prezentator eveniment DJ Cătălin Sănătescu;
– alte beneficii care vor fi anunțate pe pagina de Facebook a competiției.
Ședința tehnică va avea loc vineri seară, de la ora 20.00, în amfiteatrul Universității ”1 Decembrie 1918”.
Startul competiției se va da din Piața Cetății, sâmbătă 14 martie, ora 10.00, simultan pentru alergătorii de la Semimaraton și Cros. Startul copiilor va avea loc la ora 14.00, iar la ora 16.00 va avea loc festivitatea de premiere pe scena amplasată în apropierea statuii lui Mihai Viteazu din Piață Cetății.
În zona de start/sosire, participanții vor găsi la finalul cursei spațiul principal de revitalizare, ce va conține apă, energizante, fructe, dulciuri și, mulțumită sponsorilor, câte un Ciuc Radler pentru toți participanții de peste 21 ani, dar și un bidon de lapte proaspăt Zuzu.
După succesul înregistrat anul trecut, când la startul primei ediție a competiției s-au aliniat aproximativ 600 de participanți, la ediţia din 2015 sunt aşteptaţi peste 700 de concurenţi, care şi-au exprimat dorinţa de a participa la concurs.
Şi la cea de-a doua ediție a competiției atletice „Alba Iulia City Race” se vor alinia la start cei mai buni atleți ai momentului din România, o serie de alergători de certă valoare din străinătate dar și un număr important de alergători amatori.
Citește și SÂMBĂTĂ | „Alba Iulia City Race”: Acces restricţionat pe principalele artere din Alba Iulia, zona Cetate, timp de şase ore. STRĂZILE vizate
Foto: facebook
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News