Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

În Alba Iulia sunt aproape 10.000 de persoane asistate social. Unii pot obține indemnizații chiar dacă au maşină, casă şi bani la bancă


Publicat

Chiar dacă ai maşină, casă, depozit bancar sau teren agricol poţi să beneficiezi de ajutor social din partea Direcţiei de Asistenţă Socială. Numai în Alba Iulia aproximativ 10.000 de persoane „trec” anual direct sau indirect pragul instituţiei pentru acordarea unor plăţi sau servicii sociale. În luna martie, Agenţia Judeţeană de Plăţi şi Inspecţie Socială Alba a alocat indemnizaţii de venit minim garantat pentru peste 240 de asistaţi sociali din municipiu.

În ceea ce priveşte judeţul Alba, peste 5.600 de astfel de beneficiari au primit în primele trei luni ajutor financiar de la AJPIS. În lista bunurilor de strictă necesitate se regăsesc un aragaz, un frigider, o maşină de spălat, un aspirator, un televizor, un telefon fix sau mobil, un calculator.

Până la beneficierea de indemnizaţie, cetăţenii trebuie să îşi completeze o cerere şi declaraţie pe propria răspundere, care trebuie să fie însoţite de actele doveditoare privind componenţa familiei şi veniturile membrilor acesteia, dar şi existenţa a oricăror alte venituri decât cele care pot fi dovedite cu acte.

Persoanele care ajung să beneficieze de ajutorul financiar din partea Direcţiei de Asistenţă Socială trebuie să treacă printr-un „filtru” al asistenţilor sociali, respectiv ancheta socială.

Cuantumul ajutorului social se stabileşte ca diferenţă între nivelul venitului minim garantat şi venitul net lunar al familiei sau al persoanei singure, respectiv corelat cu valoarea bunurilor pe care le deţin solicitanţii acestui sprijin financiar.

Şi totuşi, dacă din calcul rezultă un ajutor social mai mic de 10 lei, se acordă 10 lei asistatului social.

Pentru o singură persoană, nivelul lunar al venitului minim garantat este de 142 de lei/lună, în cazul familiilor formate din două persoane, 255 de lei/lună, din trei persoane, 357 de lei/lună, din patru persoane 442 de lei/lună şi din cinci persoane 527 de lei/lună. Pentru fiecare altă persoană peste numărul de cinci persoane care face parte din familie, în condiţiile prezentei legi se mai acordă 37 de lei/lună.

Un „asistat social” este o persoană care beneficiază de prestaţii sociale, mai exact un venit lunar din partea Direcţiei de Asistenţă Socială, şi de servicii sociale cum ar fi asistenţă medicală la domiciliu, îngrijire la domiciliu, mese calde la Cantina de ajutor social.

Aşa cum au fost puşi în drept să primească indemizaţiile, Direcţia de Asistenţă Socială poate să hotărască şi încetarea plăţii ajutorului social dacă:

– beneficiarii nu mai îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege;

– plata a fost suspendată şi în termen de 3 luni de la suspendare nu au mai fost aduse dovezi că sunt în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă, pentru încadrare în muncă, şi nu au refuzat un loc de muncă.

Din 2011, de plata ajutorului social se ocupă Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială prin agenţiile teritoriale.

Astfel în Alba Iulia, în luna martie, AJPIS a alocat unui număr de 242 de asistaţi sociali indemnizaţii, în sumă totală de 48.999 de lei. Lunar, beneficiarilor din Alba Iulia le sunt alocaţi aproximativ 50.000 de lei pentru indemnizaţii pentru venitul minim garantat.

În primele trei luni ale anului, Agenţia Judeţeană de Plăţi şi Inspecţie Socială Alba a acordat ajutor financiar pentru un număr mediu de 5.697 de beneficiari, a cărei valoare este de 3.774.028 lei.

Sunt bunuri care exclud acordarea ajutorului social

Nu trebuie să fi sărac, să nu conduci o maşină sau să nu ai un acoperiş deasupra capului ca să beneficiezi din partea Direcţiei de Asistenţă Socială de servicii sociale cum ar fi o masă caldă la cantina socială, subvenţii la încălzire sau gaz şi de prestaţii sociale, precum idemnizaţiile de venit minim garantat sau de handicap. Totuşi trebuie să îndeplineşti anumite criterii şi trebuie excluse de pe listă bunuri care conduc automat la pierderea ajutorului social.

În situaţia în care deţineţi bunuri imobile, o persoană care doreşte să primească indemnizaţie pentru venitul minim garantat nu trebuie să aibă clădiri sau alte spaţii locative în afara locuinţei de domiciliu şi a anexelor gospodăreşti. De asemenea, terenurile de împrejmuire a locuinţei şi curtea aferentă şi alte terenuri intravilane nu trebuie să depăşească 1.000 de mp în zona urbană şi 2.000 de mp în zona rurală.

În cazul bunurilor mobile aflate în stare de funcţionare, un cetăţean din Alba Iulia care vrea să îşi depună dosarul pentru ajutor social nu trebuie să deţină un autoturism sau autoturisme şi/sau motocicletă/e cu vechime mai mică de 10 ani. Excepţie sunt autoturismele adaptate persoanelor cu handicap ori destinate transportului acestora, precum şi pentru uzul persoanelor aflate în zone greu accesibile.

Dacă autoturismul are peste 10 ani vechime, beneficiarul nu trebuie să aibă în proprietate mai mult de un autoturism sau motocicletă. De asemenea, asistaţii social nu trebuie să aibă în proprietate alte tipuri de autovehicule precum autoutilitare, autocamioane de orice fel cu sau fără remorci, rulote, autobuze, microbuze.

Şalupele, bărcile cu motor, scuterele pe apă, iahturi, cu excepţia bărcilor necesare pentru uzul persoanelor care locuiesc în Rezervaţia Biosferei „Delta Dunării” sunt excluse şi ele de pe lista ce duc la excluderea ajutorului social.

Tractorul, combină autopropulsată, presă de ulei, moară de cereale, gater sau alte utilaje de prelucrat lemnul acţionate hidraulic, mecanic sau electric sunt alte utilaje care nu trebuie să se găsească în gospodăria celor care doresc să îşi depună actele pentru ajutor social.

În ceea ce priveşte depozitele bancare, pentru persoanele care posedă sume de bani în bancă, valoarea lor nu trebuie să depăşască 3.000 de lei.

La capitolul „Terenuri, animale sau păsări”, se prevede că suprafeţele de teren, valoarea netă de producţie anuală animale şi păsări nu trebuie să depăşească suma de 1.000 de euro pentru persoana singură, respectiv suma de 2.500 de euro pentru familie.

Poţi să ai maşină, o casă bine pusă la punct, depozit bancar şi teren agricol, şi tot beneficiezi de ajutor financiar din partea statului. În judeţul Alba sunt peste 5.600 de astfel de beneficiari, care, fie au casă, fie nu, fie conduc o maşină fie merg pe jos, îşi primesc indemnizaţia de venit minim garantat.

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Sâmbătă: „Credință și unire”, concert de pricesne organizat de Centrul de cultură Alba, la Palatul Patriarhiei din București

Publicat

Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba organizează, sâmbătă, 24 aprilie 2021, un concert extraordinar de pricesne la Palatul Patriarhiei din București.

Concertul este organizat fără public, cu respectarea celor mai stricte măsuri de prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2, urmând a fi transmis pe Trinitas TV, pe Radio Trinitas și on-line pe Pagina de Facebook a Centrului de Cultură „Augustin Bena” Alba.

Spectacolul de pricesne va cuprinde un repertoriu muzical în interpretarea unor artiști care promovează valorile spirituale și tradiționale românești: părintele Doru Gheaja, Veta Biriș, Leontina Fărcaș și „Muguri de tezaur”, Oana Bozga Pintea, Ionuț Fulea, Roxana Reche, Nicolae Plută, Floricica Moga, Dorina Narița, Paul Ananie, Andreea Haisan, Ana – Maria Pătrășcioiu.

Întregul program artistic va fi acompaniat de Grupul Vocal „Anghelos”, format din teologi, și de Orchestra de Cameră a Județului Alba.

Concertul este dirijat de Alexandru Pal, discipol al Maestrului Gheorghe Zamfir de 20 de ani.

Evenimentul va fi organizat cu respectarea celor mai stricte măsuri de prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 (testarea Covid-19 a tuturor artiștilor și personalului tehnic prezent la eveniment, respectarea distanțării fizice, termoscanarea și efectuarea triajului observațional, purtarea măștii de protecție până în momentul desfășurării concertului, dezinfectarea echipamentului tehnic după fiecare utilizator), potrivit organizatorilor.

Concertul de pricesne „Credință și unire” va avea loc sâmbătă, 24 aprilie 2021, începând cu ora 20.00, în Aula Magna „Teoctist Patriarhul” a Palatului Patriarhiei, fiind organizat de Consiliul Județean Alba prin Centrul de Cultură „Augustin Bena”, cu binecuvântarea Preafericitului Părinte Daniel, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române.

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

Echipamente și aparatură medicală de peste 12,3 milioane de lei pentru dotarea Spitalului COVID din Aiud. Licitație, în SEAP

Publicat

spital aiud

Spitalul Municipal din Aiud cumpără echipamente și aparatură medicală de peste 12,3 milioane de lei, pentru asigurarea unei capacități adecvate de îngrijire și tratament a cazurilor de infecție cu virusul Sars-Cov-2. De asemenea, se urmărește creșterea capacității de îngrijire și tratament a cazurilor de Covid-19. 

Spitalul Municipal Aiud a lansat marți, 13 aprilie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru achiziția de echipamente și aparatură medicală.

Valoarea totală estimată este de 12.316.547,9 lei, fără TVA.

Potrivit caietului de sarcini, de la declanșarea pandemiei până în prezent, în cadrul spitalului au fost tratați un număr de 403 pacienți confirmați pozitiv SARS-CoV-2 din care 43 au decedat, aceștia fiind internați în cadrul Serviciului de Anestezie Terapie Intensivă (20 de paturi), Boli Infecțioase (8 paturi), Secției de Medicină Internă (30 paturi), Obst-Ginecologie (18 paturi).

Proiectul are în vedere achiziționarea de echipamente și aparatură medicală pentru comparțimentele ATI, Boli Infecțioase, Ginecologie-Obstetrică, Radiologie și Imagistică Medicală, zona desemnată de către DSP cu destinația de lzolator/zonă tampon, dar și pentru celelalte compartimente/secții, care nu dețin aparatura necesră pentru a putea fi tratați pacienții COVID-19, luând în considerare posibilitatea de a interna și trata un număr mai mare de pacienți în 6 saloane cu posibilitatea de extensie la 48 de paturi.

Se dorește astfel creșterea capacității de tratare a pacienților cu infecție COVID-19 în cadrul spitalului, ridicarea nivelului calitativ al actului medical, scăderea timpului necesar pentru diagnosticare și tratament, scăderea numărului de pacienți COVID-19 redirecționați către alte spitale și scăderea numărului de persoane infectate cu virusul Sars-Cov-2.

Achiziția este împărțită pe șase loturi, astfel:

Lot 1 – Bloc operator

  • linie de chirurgie laparoscopică – 1 buc.
  • aparat ligasure – 1 buc.
  • instrumentar complet pentru sală operații și sală nașteri – 4 set.
  • trusă chiuretaj – 2 set.
  • masă chirurgicală sală operație ginecologie – 2 buc.
  • lampă sală operație ginecologie – 3 buc.
  • trusă instrumentar chirurgie – sala de operații – 2 buc.
  • trusă instrumentar chirurgie plastică – 2 buc.
  • linie de artroscopie – 1 set.
  • masă chirurgicală sală operație traumatologie – ortopedie – 1 buc.
  • trusă instrumentar traumatologie – ortopedie – 2 set.
  • trusă instrumentar chirurgie – secție chirurgie – 2 buc.
  • videoendoscoape (gastroscop + colonoscop) – 1 buc.
  • ventilator mecanic pacient – 5 buc.
  • scaun operator – 1 buc.

Lot 2 – diverse aparate medicale

  • dispozitiv de dezinfecție cu lumină ultravioletă – 10 buc.
  • lampă scialitică cu picior – 2 buc.
  • cozoroc cu lupă și lanternă led – 2 buc.
  • motor de osteosinteză – 2 buc.
  • aparat EKG mobil – 5 buc.
  • electrocardiograf 12 canale – 5 buc.
  • holter EKG – 3 buc.
  • holter TA – 3 buc,
  • tensiometru electronic – 5 buc.
  • pulsoximetru – 10 buc.
  • defibrilator – 5 buc.
  • monitoare funcții vitale – 12 buc.
  • monitoare mobile pacienți – 7 buc.
  • trusă de reanimare – 2 buc.
  • truse de urgență – 2 buc.
  • electroencefalograf – EEG – 1 buc.
  • diapazon multifuncțional de stimulare neurologică – 2 buc.
  • cântar sugari – 3 buc.
  • tensiometru cu manșetă pentru copii – 5 buc.
  • incubator – 3 buc.
  • spirometru – 2 buc.
  • unit. ORL cu scaun de consultație – 1 buc.
  • biomicroscop oftalmologic operator – 1 buc.
  • facoemulsificator – 1 buc.
  • termometru/termoscaner non contact – 10 buc.

Lot 3 – echipamente pentru sterilizare

  • dispozitiv dezinfecție prin nebulizare – 3 buc.
  • autoclav cu abur saturat – 7 buc.
  • pupinel – 1 buc.
  • sterilizator cu aburi, capacitate minim 340 litri, cu 2 uși – 1 buc.
  • sigilator automat de pungi – 2 buc.
  • mașină de spălat și dezinfectat instrumentar, capacitate minim 265 litri, cu 2 uși – 1 buc

Lot 4 – ecografe

  • ecograf (eco abdominal) cu sondă convexă și liniară – 1 buc.
  • ecograf (eco cardiac) cu sondă de cord și sondă liniară – 1 buc.
  • ecograf multifuncțional cu minimum sondă cord, sondă părți moi – 1 buc.
  • ecograf părți moi – Secția Traumatologie – Ortopedie – 1 buc.
  • ecograf sondă convexă și liniară – Laborator Radiologie și Imagistică Medicală – 1 buc.
  • ecograf portabil – 2 buc.

Lot 5 – radiologie

  • aparat roentgen portabil – 1 buc.
  • osteodensitometru Dexa Whole Body – 1 buc.
  • aparat de roentgen diagnostic C-Arm – 1 buc.

Lot 6 – mobilier medical

  • masă de consultație ginecologie – 1 buc.
  • tăvițe renale – 5 buc.
  • brancard cu suporți laterali rabatabili, butelie oxigen, ventilator transport, monitor transport, seringi automate – 3 buc.
  • targă transport pacienți – 3 buc.
  • rampă acces și transport pacienți – 1 buc.
  • saltele antiescară – 18 buc.
  • noptiere cu măsuțe – 108 buc.
  • paturi medicale cu stativ și saltea – 93 buc.
  • cadru metalic de mers cu două roți – 5 buc.
  • canapele consultație pacienți – 7 buc.
  • paturi mari școlari – 10 buc.
  • paturi mici sugari – 10 buc.
  • paturi electrice ATI – 7 buc.
  • paturi pacienți speciale pentru ortopedie – 15 buc.
  • scaune vizitatori – 13 buc.
  • scaun toaletă pacienți – 13 buc.
  • frigidere pentru salon pacienți – 5 buc.
  • cărucioare pentru tratament la patul bolnavului – 8 buc.
  • cărucior lenjerie – 1 buc.
  • cărucior medicamente/pansamente – 1 buc.
  • cărucior pentru curățenie – 7 buc.
  • cărucior pentru rufe din inox cu sac de depozitare rufe murdare și rafturi, pe roți – 7 buc.
  • cărucior tratament cu cadru aluminiu, 3 etajere și 2 sertare – 2 buc.
  • masă instrumente cu poliță – 1 buc.
  • scaun pentru recoltat analize sânge – 1 buc.
  • stativ perfuzie – 5 buc.
  • cărucior pacienți – 8 buc.
  • masă pentru salon – 10 buc.
  • banchetă sală așteptare – 7 buc.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

RABLA pentru ELECTROCASNICE: Ministerul Mediului modifică valoarea voucherului. LISTA sumelor acordate pe categorii de produse

Publicat

Se schimbă programul Rabla pentru electrocasnice după ce Ministerul Mediului a lansat un nou proiect de ordin privind programul lansat de AFM. Astfel valoarea voucherelor se modifică în funcție de clasa energetică a fiecărui tip de produse.

În noile condiții voucherul are valoare mai mare pentru laptopuri și mașini de spălat cu uscător din cea mai nouă clasă A sau pentru uscătoare de rufe cu eficiență energetică A+++.

Rabla pentru Electrocasnice 2021 este de fapt o amânare a programului lansat la finalul anului trecut. În acest moment, lista magazinelor participante în cadrul programului din 2021 este validată și cunoaștem bugetul alocat – 40 de milioane de lei.

Proiectul Ministerului Mediului propune ca valoarea voucherelor rabla electrocasnice 2021 să fie în funcție de noile clase de eficiență energetică.

S-a ținut cont în luarea deciziei de modificarea claselor de eficiență energetică la o serie de echipamente electronice și electrocasnice începând cu 1 martie 2021.

Rabla pentru electrocasnice: Cum se modifică valoarea voucherelor

La edițiile anterioare vale programului, voucherul Rabla Electrocasnice avea aceeași valoare, fixă, indiferent de clasa de eficiență energetică a echipamentului cumpărat.

De exemplu, fie că voiai să cumperi un televizor din vechea clasă A+ sau unul clasa A++, voucherul oferit era de 400 de lei.Acum valoarea este diferențiată în funcție de categoriile de produse dar și de clasa energetică a fiecăruia.

În proiectul al Ministerului Mediului, lansat spre dezbatere publică în data de 8 aprilie 2021, se propune diferențierea valorii voucherelor rabla electrocasnice în funcție de clasa de eficiență energetică a echipamentului nou cumpărat scrie DCNews.ro

Potrivit acestuia, cei care vor să-și înlocuiască electrocasnicele vechi, cu consum mare de energie electrică, cu unele noi, vor putea cere bani de la stat, iar în schimb, vor primi vouchere cu valori diferențiate în funcție de clasa de eficiență, pornind de la clasa C.

Cu toate acestea, valoarea suportată de către stat nu va putea depăși 50% din prețul produsului achiziționat.

Pentru moment, proiectul de ordin nu a intrat în vigoare, pentru că acesta are nevoie de semnătura Ministrului Mediului și de publicarea în Monitorul Oficial.

DOCUMENTUL poate fi consultat AICI: Proiect Ordin Ministru Rabla pentru electrocasnice 2021

„În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (MMAP) supune dezbaterii publice, proiectul de ordin pentru modificarea și completarea Ghidului de finanţare a Programului naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor și pădurilor nr. 2089/2020, însoţit de Referatul de aprobare – instrument de prezentare şi motivare, însuşite de către reprezentantul legal al Administraţiei Fondului pentru Mediu”, se arată în proiectul dat de Ministerul Mediului.

Rabla pentru electrocasnice: Sumele acordate, conform proiectului de ordin al Ministrului Mediului

Finanțarea se acordă sub formă de vouchere, pentru achiziționarea de echipamente electrice şi electronice de uz casnic, denumite în continuare echipamente, după cum urmează:

a) 300 lei pentru mașini de spălat rufe cu noua clasa energetică A;

b) 250 lei pentru maşini de spălat rufe cu noua clasa energetică B;

c) 200 lei pentru maşini de spălat rufe cu noua clasa energetică C;

d) 500 de lei pentru mașini de spălat rufe cu uscător cu noua clasă energetică A;

e) 450 de lei pentru mașini de spălat rufe cu uscător cu noua clasă energetică B;

f) 400 de lei pentru mașini de spălat rufe cu uscător cu noua clasă energetică C;

g) 400 lei pentru mașini de spălat vase cu noua clasă energetică A;

h) 350 lei pentru mașini de spălat vase cu noua clasă energetică B;

i) 300 lei pentru mașini de spălat vase cu noua clasă energetică C;

j) 400 lei pentru aparate de aer condiționat, inclusiv aparate de aer condiționat portabile, cu eficiență energetică la răcire cel puțin A++;

k) 400 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lăzi frigorifice/congelatoare cu noua clasă energetică A;

l) 350 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lăzi frigorifice/congelatoare cu noua clasă energetică B;

m) 300 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lăzi frigorifice/congelatoare cu noua clasă energetică C;

n) 400 lei pentru televizoare cu noua clasă energetică A;

o) 350 lei pentru televizoare cu nouă clasă energetică B;

p) 300 lei pentru televizoare cu nouă clasă energetică C;

q) 400 lei pentru uscătoare de rufe cu eficiență energetică A++;

r) 500 lei pentru uscătoare de rufe cu eficiență energetică A+++;

s) 200 lei pentru aspiratoare cu un consum de energie mai mic de 43 kWh/an;

t) 500 lei pentru laptopuri;

u) 300 lei pentru tablete.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Compania Johnson & Johnson amână livrarea vaccinului în Europa, după decizia din SUA

Publicat

Compania Johnson & Johnson a amânat livrarea vaccinului său în Europa după „pauza” impusă în Statele Unite, din cauza mai multor persoane care au dezvoltat cheaguri de sânge după ce au fost vaccinate.

Administraţia Naţională a Alimentelor şi Medicamentului (FDA) din Statele Unite ale Americii, precum şi Centrele de Control al Bolilor (CDC) au anunțat marți oprirea vaccinării cu serul produs de Johnson & Johnson, după ce șase persoane au dezvoltat o tulburare rară de coagulare a sângelui.

FDA a spus că recomandarea este „din precauție extremă”, adăugând că evenimentele adverse observate sunt deocamdată extrem de rare, potrivit The New York Times.

Toate cele șase cazuri cu tulburare rară de coagulare a sângelui au apărut la femei cu vârste cuprinse între 18 și 48 de ani, simptomele apărând la șase până la 13 zile după vaccinare.

Coordonatorul campaniei de vaccinare din România, Valeriu Gheorghiță, spune, în cazul vaccinului Johnson & Johnson, că așteaptă recomandarea Agenției Europene a Medicamentului, după cazurile de tromboză din SUA.

„Am văzut această informație (privind solicitarea FDA de întrerupre a vaccinării cu Johnson & Johnson în SUA – n.r.).

Așteptăm o recomandare de la Agenția Europeană a Medicamentului și dacă va fi nevoie să nu demarăm încă utilizarea acestui tip de vaccin putem face acest lucru.

Avem capacitatea de stocare, nu ne forțează nimeni să începem atâta timp cât nu avem suficiente date de siguranță”, a spus dr. Valeriu Gheorghiță, marți.

El consideră că din moment ce FDA a recomandat acest lucru, EMA va face cât de curând o precizare, mai ales că în Europa nu s-a folosit acest tip de vaccin.

„Tocmai de aceea este importantă experiența acumulată până la acest moment în SUA, unde sunt aproape 7 milioane de doze de vaccin utilizate”, a spus Valeriu Gheorghiță.

Coordonatorul campaniei de vaccinare din România a mai spus că frecvența acestor cazuri de evenimente trombotice după utilizarea serului de la Johnson&Johnson par a fi de circa un caz la un milion, o frecvență extrem de rară.

În România ar fi trebuit să ajungă în această săptămână 60.000 de doze de vaccin Johnson & Johnson.

sursă: Mediafax

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate