Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

UPDATE: Ședință ordinară la Consiliul Local Alba Iulia. Cursuri gratuite de înot, colectare selectivă deşeuri şi Parcul Sărbătorilor de Iarnă


Publicat

sedinta cl alba iulia 23 iunie 2016_1Ultima zi din luna octombrie i-a adus la aceeași masă pe consilierii locali ai municipiului Alba Iulia, care au avut de votat, în ședință ordinară, 29 de proiecte de hotărâre. Printre acestea s-au aflat alocarea unei sume de bani din bugetul local pe 2016 pentru Parohia Română Unită cu Roma Greco Catolică, acceptarea unor donații, premierea unor sportivi din Alba, proiectul „Educație și sănătate prin înot”, amplasarea unei machete de orientare pentru turişti în zona Obelisc, aprobarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă, protocol de colaborare cu Ministerul Culturii şi colectarea selectivă a deşeurilor, taxele pentru Parcul Sărbătorilor de Iarnă, dar şi aprobarea regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului Consultativ pe probleme de Tineret.

Şedința s-a desfăşurat luni, 31 octombrie, de la ora 13.00.

UPDATE: Consilierii locali au aprobat 27 din cele 29 de proiecte de pe ordinea de zi. Au fost respinse proiectele iniţiate de consilierul local Mircea Trifu, prin care e propunea premierea unor sportivi şi funcţionarea Consiliului Consultativ pe probleme de Tineret. De asemenea, au mai aprobat două proiecte suplimentare, referitoare la închirierea canalizaţiei subterane a oraşului, respectiv actualizarea denumirii și a datelor de identificare ale unui canal colector.

Ordinea de zi:

1. Rectificarea bugetului general de venituri și cheltuieli al municipiului Alba Iulia, pe anul 2016 – APROBAT

2. Execuţia bugetului general de venituri şi cheltuieli pe trimestrul III anul 2016 al Municipiului Alba Iulia – APROBAT

3. Modificarea anexei la Hotărârii nr. 6/2016 a Consiliului local privind aprobarea utilizării sumelor din excedentul bugetului local din anii precedenți ca sursa de finanțare a cheltuielilor secțiunii de dezvoltare în anul 2016 cu modificările și completările ulterioare – APROBAT

4. Modificarea anexei Hotărârii nr. 202/2016 a Consiliului local privind documentaţia tehnico-economică, faza DALI pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare canal colector Hc 762 – Miceşti, Alba Iulia” – APROBAT

5. Aprobarea documentației tehnico-economice – faza SF pentru obiectivul: Amplasare machetă – ”Amprenta Cetății pe traseul porților în zona Obelisc Alba Iulia– APROBAT

Vezi şi O plachetă din bronz cu amprenta Cetăţii Alba Carolina va fi amplasată şi în zona Obelisc. Instrument de orientare pentru turişti

6. Însușirea investițiilor/achizițiilor realizate din fonduri IID și darea în concesiune către SC Apă CTTA SA Alba – Operatorul rețelelor de apă și canalizare din municipiul Alba Iulia – APROBAT

7. Deplasarea unei delegații oficiale a municipiului Alba Iulia la Barcelona (Spania), în perioada 13-19 noiembrie 2016 – APROBAT

8. Aprobarea proiectului ”Educație și sănătate prin înot– APROBAT

Citeşte şi Copiii din clasele I din Alba Iulia au acces gratuit la ore de înot, la Bazinul Olimpic. Proiect iniţiat de Primărie

9. Alocarea unei sume de bani din bugetul local pe 2016 pentru Parohia Română Unită cu Roma Greco Catolică, Alba Iulia I – APROBAT

10. Susținerea financiară a Centrului educațional de zi ”Sfântul Nicolae” al Asociației Filantropia Ortodoxă Alba Iulia pentru perioada 1.11.2016 – 31.10.2017 – APROBAT

11. Implementarea sistemului de colectare separată pe patru fracții: hârtie, mase plastice, metale și sticlă – APROBAT

12. Aprobarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă al municipiului Alba Iulia – APROBAT

Vezi Parcări subterane, străzi cu sens unic, reţea de piste pentru biciclişti. Planurile Primăriei Alba Iulia până în 2030

13. Participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului ”Rețea de implementare a strategiilor privind valorificarea patrimoniului în orașe europene mici și mijlocii”, INT-HERIT (”INT-HERIT. Implementation Network of Heritage Strategies in small and mediumsized European cities”), finanțat prin Programul european URBACT III 2014-2020 – Rețele de implementare – APROBAT

14. Participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului SUITS – Integrated Transport Systems: Transferable tools for Authorities finanțat
prin programul european HORIZON 2020 – APROBAT

15. Încheierea unui protocol de cooperare între Municipiul Alba Iulia și Ministerul Culturii – APROBAT

16. Participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului Rețea europeană de parteneriate locale pentru ocuparea forței de muncă în rândul tinerilor (JobTown 2 – A European Network of Local Partnerships for Youth Employment and Opportunity) , finanțat în cadrul programului URBACT III – APROBAT

17. Însușirea „Planului de Acțiuni pentru Energie Durabilă al municipiului Alba Iulia” (P.A.E.D.) – actualizat – APROBAT

18. Aprobarea unor documentatii de urbanism:
Art.1: Avizează Planul Urbanistic Zonal „Reglementare ansamblu industrial – modificare PUZ –aprobat prin HCL nr. 446/12.2007, Art.18, Alba Iulia, Şoseaua de centură, solicitant SC Delphi Electric SRL”. (APROBAT)
Art.2: Avizează Planul Urbanistic Zonal „Reglementare stradă şi construire locuinţe individuale, Alba Iulia, str. Haţeg, solicitant Onea Elena şi Toth Gheorghe”. (APROBAT)
Art.3: Avizează Planul Urbanistic Zonal „Extindere zona mixtă la str. Alessandria, Alba Iulia, str. Alessandria, solicitant Irimie Petru, Irimie Irina”. (APROBAT)
Art.4: Avizează Planul Urbanistic Zonal „Construire locuinţe individuale – modificare reglementări urbanistice aprobate cu HCL 108/2008, la strada Nazareth Illit şi strada Aleea Stejarilor, Alba Iulia, str. Nazareth Illit, nr. 57B, 59, 61, str. Aleea Stejarilor nr. 1,3, solicitant Mirea Iulian Ilie, Mirea Liliana Cerasela, Popa Constantin, Popa Rodica Georgeta, Zaharescu Ştefan, Zaharescu Mihaela Codruţa, Steau Cornel”. (APROBAT)
Art.5: Avizează Planul Urbanistic Zonal „Construire locuinţe individuale, Alba Iulia, str. Valea Devii, solicitant Bălgrădean Maria”. (APROBAT)
Art.6: Avizează Planul Urbanistic Zonal „Reactualizare PUZ Dealul Furcilor, Alba Iulia, străzile Izvorului, Petuniei şi Crăiţei, solicitant SC Cata & Mary, Clonta Mariana, Paştiu Nistor, Cojocariu Dorin, Schiau Sorin, Berghean Clement, Datcu Ilie”. (APROBAT)
Art.7: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „Construire centrul rezidenţial “Sfântul Nicolae” – modificare PUD aprobat prin HCL nr. 334/10.2015, Art.3, Alba Iulia, str. Sliven, nr. 71, Asociaţia Casa Sf. Nicolae”. (APROBAT)
Art.8: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „Construire şi amenajare spaţiu expoziţional material floricol şi dendrologic Alba Iulia, zona Pârâul Iovului, solicitant SC Bell Flover SRL prin Mărginean Florin”. (RETRAS)
Art.9: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „Construire locuinţe collective şi împrejmuire, Alba Iulia, str. Alessandria, FN, solicitant Mirea Iulian Ilie, Mirea Liliana, Irimie Petru, Irimie Irina”. (APROBAT)
Art.10: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „Construire locuinţe individuale în regim înşiruit, Alba Iulia, str. Buziaş, nr.12-16, solicitant SC Mercur Business SRL”. (APROBAT)
Art.11: Aprobă locaţiile pentru „Amplasare 5 panouri publicitare în Alba Iulia: 1. B-dul Republicii – Bl.30, 2. Str. N. Bălcescu – Bl. D1, Sc.C; 3. B-dul Republicii – zona Selgros; 4. str.  T.Vladimirescu – Liceul Alexandru Domşa, 5. Str. Ferdinand I – La moară, solicitant Municipiul Alba Iulia”. (APROBAT)

19. Încheierea unui act adiţional la contractul de asociere nr.30.210/2007 încheiat între Consiliul Local şi Alba Cons SA – APROBAT

20. Încheierea unui act adițional la contractul de concesiune nr.101.664/2015 încheiat între municipiul Alba Iulia și Preciosa Team SRL – APROBAT

21.Modificarea și completarea Hotărârii nr.234/2016 a Consiliului local cu privire la aprobarea vânzării prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Ștefan cel Mare, nr. 6 – APROBAT

22. Aprobarea taxelor de utilizare temporară a locurilor publice în perioada 1 decembrie 2016 – 1 februarie 2017 pentru amplasarea Parcului Sărbătorilor de Iarnă în municipiul Alba Iulia – APROBAT

23. Înscrierea dreptului de proprietate a municipiului Alba Iulia și aprobarea vânzării prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Alexandru Ioan Cuza, nr.26 – AMÂNAT

24. Expertiza tehnică efectuată în Dosar nr. 3725/176/2014 aflat pe rol la Judecătoria Alba Iulia – APROBAT

25. Acceptarea donației făcute municipiului Alba Iulia a unui imobil (drum) situat în Alba Iulia, strada Cornel Medrea – APROBAT

26. Acceptarea donației făcute municipiului Alba Iulia a unui imobil (drum) situat în Alba Iulia, strada Nicolae Crețulescu – APROBAT

27. Acceptarea donației făcute municipiului Alba Iulia a unui imobil (drum) situat în Alba Iulia – Oarda de Sus – zona Ghişiţele – APROBAT

28. Înființarea și aprobarea regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului Consultativ pe probleme de Tineret – RESPINS

29. Premierea unor sportivi din municipiul Alba Iulia – RESPINS



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

AIUD

Nemulțumirile unui deținut încarcerat la Penitenciarul Aiud: Nu are posturi TV în limba maghiară și produse de curățat WC-ul

Publicat

camera penitenciar, inchisoare, aiud

Un deținut încarcerat la Penitenciarul Aiud a mers în instanță și a cerut să aibă acces la posturi TV în limba maghiară. Un proces s-a desfășurat pe rolul Judecătoriei Aiud, iar o decizie a fost dată de magistrați pe 30 septembrie 2021.

Mai exact, deținutul S.E. s-a arătat nemulțumit de condițiile de cazare din Penitenciarul Aiud. În acest sens în data de 24 iunie 2021 a fost înregistrată o plângere pe rolul instanței de judecată din Aiud.

S.E. a precizat că ”este nemulțumit de condițiile din camera de deținere, este umezeală pe pereți, iar condițiile îl pot îmbolnăvii.

Mai mult, a arătat că a solicitat soluții pentru toaletă și nu le-a primit, iar în cameră dețin un televizor care prinde doar programe în limba română, iar el dorește programe în limba maghiară”, se arată în motivarea instanței.

Nemulțumirile bărbatului se refereau la o celulă de pe o secție de cazare, între timp acesta fiind mutat pe o altă secție

În timpul procesului magistrații au precizat că ulterior sesizării camerele respective au fost renovate.

”Ulterior sesizării, camerele de pe Secția 2 au fost renovate, fiind efectuate lucrările necesare, încăperile arătând complet diferit. Astfel cum rezultă din tabelul privind distribuirea materialelor pe secțiile de deținere, au fost livrate pe secția numărul 2 și materiale de curățenie, care nu pun în pericol sănătatea deținuților, consemnându-se de asemenea angajamentul în vederea distribuirii petentului și o perie de wc, conform solicitării”, se arată în motivarea instanței.

Despre furnizarea de programe TV în limba maghiară, judecătorii au zis că: ”în privința furnizării programelor și în limba maghiară, se reține că legislația în vigoare nu impune acordarea acestui drept, cu atât mai mult cu cât rularea programelor TV au rolul de a asigura dreptul la informație, care este pe deplin asigurat și în limba română, limbă pe care petentul o cunoaște atât scris, cât și vorbit”.

Drept urmare, magistrații au respins cererea bărbatului și l-au obligat la plata a 200 de lei cu titlul cheltuieli de judecată.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Locuri de muncă la stat în Alba: Se caută îngrijitori, muncitori, medici, asistenți, infirmieri, economiști sau instalatori

Publicat

locuri de munca 1

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în instituții publice din județul Alba.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

De asemenea cel mai mare angajator din regiune, Continental face angajări. Oferta firmei poate fi consultată AICI

Şcoala Gimnazială „Vasile Goldiş” din Alba Iulia, Judeţul Alba

 Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor: studii medii;
vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării postului: fără condiții referitoare la vechime în muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

05 noiembrie 2021, ora 10:00, proba scrisă;
08 noiembrie 2021, ora 12:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la secretariatul Şcolii Gimnaziale „Vasile Goldiş” din Alba Iulia, telefon: 0258/811.737.

Liceul Tehnologic Sebeş, Județul Alba

Muncitor calificat

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – medii
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.

08 noiembrie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
12 noiembrie 2021, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Liceul Tehnologic Sebeş, cu sediul în localitatea Sebeş, str. Dorin Pavel nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/731.010.

Căminul pentru Persoane Vârstnice din Sebeş, județul Alba

Îngrijitoare (2 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Studii – minimum 8 clase.
Vechime – nu necesită vechime

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

27 octombrie 2021, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
05 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
10 noiembrie 2021, ora 09.00: proba practică;

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice din Sebeş, str. Peneş Curcanu, nr. 17, judeţul Alba, telefon 0258/734.999, fax 0258/731.772,e-mail: cpv_sebes.alba@yahoo.com.

Școala Gimnazială Roșia de Secaș, judeţul Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – generale
vechime necesară ocupării postului – nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

28 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
01 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
01 noiembrie 2021, ora 13.00: proba practică;
01 noiembrie 2021, ora 14.00: proba interviu.

Şcoala Gimnazială „Avram lancu“, Abrud, județul Alba

Administrator de patrimoniu

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Vechime în muncă: minimum 2 ani.
Studii: superioare, în domeniul economic.
Specializarea: contabilitate și informatică de gestiune.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare la Şcoala Gimnazială Avram Iancu, cu sediul în Abrud, str. Cloșca nr. 3-5, județul Alba telefon 0258/771.232.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba

Medic specialist și referent de specialitate

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

medic specialist:absolvent al învățământului superior cu diplomă de licență în medicină;
certificate de confirmare în specialitatea sănătate publică și management;
abilități de operare calculator;
abilități de comunicare;
vechime 4 ani.
referent de specialitate:studii universitare de licență absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științelor sociale (social, economic, juridic);
vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani și 6 luni;
abilități de operare calculator;
abilități de comunicare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

27 octombrie 2021, între orele 9.00 și 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
05 noiembrie 2021, ora 10.00: testare psihologică;
08 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
16 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Primăria Orașului Cugir, Județul Alba

Asistent medical (2 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

asistent medical PL:diplomă de absolvire școală postliceală sanitară, școală de specializare postliceală sanitară sau școală tehnică sanitară eliberată de Ministerul Sănătății, Ministerul învățământului și Științei/Ministerul Educației Naționale
certificat de absolvire școală postliceală sanitară eliberat de Ministerul Educației Naționale/Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului
atestat eliberat de Ministerul învățământului și Ministerul Sănătății
certificat de absolvire eliberat de Ministerul Sănătății Publice
certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.
Vechime: minimum 1 an în specialitatea studiilor.
asistent medical M:diplomă de absolvire liceu sanitar cu durata de 5 ani, eliberată de Ministerul învățământului și Științei
certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.
Vechime: minimum 1 an în specialitatea studiilor.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

26 octombrie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
04 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Unitatea Administrativ-Teritorială – Municipiul Blaj, județul Alba

 Expert (2 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

expert I:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință Inginerie civilă, cu domeniul de licență inginerie civilă sau ingineria instalațiilor
vechime în specialitatea studiilor minimum 4 ani.
expert II:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești, exclusiv ramura de știință ingineria resurselor vegetale și animale și ingineria mediului
vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

26 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
03 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ-Teritorială – Municipiul Blaj, din Piața 1848 nr. 16, județul Alba, din Piața 1848 nr. 16, județul Alba, telefon 0258/710.110.

Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii gimnaziale;
să fie declarat apt medical și psihologic;
nu este necesară vechime în muncă/specialitate.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

22 octombrie 2021, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
16 noiembrie 2021, ora 14.00: proba practică;
22 noiembrie 2021, ora 13.00: proba interviu.

Muncitor calificat IV-I (electrician)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii gimnaziale;
curs de formare/calificare electrician de întreținere;
să fie declarat apt medical și psihologic;
nu este necesară vechime în muncă/specialitate.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

22 octombrie 2021, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
17 noiembrie 2021, ora 14.00: proba practică;
23 noiembrie 2021, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Alba din Alba Iulia, str. AI. I. Cuza nr. 18, telefon 0258.812.318, interior 24571.

Colegiul Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, Judeţul Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii medii;
fără condiții referitoare la vechimea în muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este  de 10 zile de la afişare, la sediul instituției

27 octombrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
29 octombrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, str. Bethlen Gabor nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.947.

Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Unirea” al Județului Alba

 Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor: studii gimnaziale;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
12 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
15 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Unirea” al Județului Alba, str. A.l. Cuza nr. 10, jud. Alba, telefon mobil: 0743/134.717.

Autoritatea Rutieră Română – A.R.R.

1 post vacant de referent de specialitate, grad II (S), cu contract individual de muncă, pe durată nedeterminată, cu normă întreagă, la agențiile teritoriale A.R.R. Alba

referent de specialitate, gradul I (S):pregătire de bază: studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: științe inginerești, administrative, economice sau juridice ori studii echivalente, potrivit prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare, precum și, în cazul solicitanților care au obținut actul de studii în străinătate, documentul de recunoaștere/echivalare a acestuia emis, în condițiile legii, de către autoritatea administrației publice centrale competentă și/sau experiență profesională în domeniul transporturilor rutiere;
vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului: minimum 4 ani;
permis de conducere valabil pentru categoria B;
nu are mențiuni înscrise în certificatul de cazier judiciar;
cunoștințe operare calculator: pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

22 octombrie 2021, ora 16.30: termenul limită de depunere a dosarelor;
01 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă – la sediul central al Autorității Rutiere Române – A.R.R., București, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1 sau în altă locație, în funcție de numărul de candidați înscriși la concurs;
05 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu – la sediul central al Autorității Rutiere Române – A.R.R., București, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1 sau în altă locație, în funcție de numărul de candidați admiși la proba scrisă.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Autoritatea Rutieră Română – A.R.R., cu sediul în Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, telefon 021/313.48.53, Serviciul Resurse Umane.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni, județil Alba

Infirmieră și îngrijitor (12 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

infirmieră:studii generale sau studii medii;

curs de infirmieră organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau de furnizori autorizați de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu aprobarea Ministerului Sănătății;
minimum 6 luni vechime în activitate (Secția interne, Secția chirurgie generală, Secția pediatrie, Compartimentul A.T.I.);
nu se solicită vechime pentru infirmieră debutantă (Compartimentul gastroenterologie, Compartimentul primiri urgențe);
concurs pentru ocuparea postului.
îgrijitor:studii medii;
nu se solicită vechime;
concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
29 octombrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
04 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu;
09 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Orăşenesc Câmpeni din Câmpeni, str. Horea nr. 63, judeţul Alba, telefon 0258/771.717.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni, județul Alba

Consilier juridic și registrator medical (3 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

consilier juridic II:studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – Științe juridice;
vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 luni;
cunoștințe operare PC;
experiența întru-un post similar constituie un avantaj;
concurs pentru ocuparea postului.
registrator medical debutant:diplomă de studii medii de specialitate sau diplomă de studii medii;
nu se solicită vechime;
cunoștințe operare

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
11 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
17 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu.

Inginer de sistem I – informatician

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

diplomă de licență în specialitate;
3 ani și 6 luni vechime în activitatea de informatică;
concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
24 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
02 decembrie 2021, ora 09.00: proba interviu

Economist (3 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

economist 1A – Compartimentul financiar- contabil:studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – științe economice;
vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani și 6 luni vechime în specialitate;
cunoștințe operare PC;
experiență într-un post similar (în contabilitate bugetară) – reprezintă un avantaj;
concurs pentru ocuparea postului.
economist 1A – Compartimentul resurse umane:studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – științe economice;
vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani și 6 luni vechime îh specialitate;
curs inspector de resurse umane;
cunoștințe operare PC;
concurs pentru ocuparea postului.
economist debutant – Serviciul administrativ;studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – studii economice;
nu se solicită vechime;
concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
01 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
05 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu.

Instalator și asistent medical (3 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

muncitor IV – instalator – Serviciul întreținere clădiri:studii generale sau studii medii;
cuirs de instalator;
concurs pentru ocuparea postului;
nu se solicită vechime.
asistent medical debutant – Ambulatoriul integrat – Cabinetul medicină internă:diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. avizat și valabil la data concursului sau aviz de principiu al O.A.M.G.M.A.M.R.;
nu se solicită vechime;
concurs pentru ocuparea postului.
asistent medical (PL) – Compartimentul obstetrică-ginecologie:diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. avizat și valabil la data concursului sau aviz de principiu al O.A.M.G.M.A.M.R.;
minimum 6 luni vechime în specialitate;
concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
15 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
19 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu;
24 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică.

Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești
Executor judecătoresc stagiar 

Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești aduce la cunoștința celor interesați organizarea, în ziua de 19 noiembrie 2021, în București, a examenului de definitivat pentru executorii judecătorești stagiari în vederea ocupării următoarelor posturi vacante:

Un post la Alba Iulia.

 

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Închisoare cu executare pentru un șofer beat care a provocat un accident rutier, pe DN1, între Alba Iulia și Teiuș

Publicat

Un bărbat care a provocat un accident rutier, pe DN1, între Alba Iulia și Teiuș, a fost condamnat la închisoare cu executare. 

Șoferul care a plecat din localitatea Roșiile, județul Vâlcea, a condus beat pentru o bună bucată de drum.

În fața anchetatorilor acesta a spus că la ieșirea de pe autostradă din Sebeș nu își mai aduce aminte nimic și că s-a trezit în ambulanța care îl transporta la Spitalul din Alba Iulia. 

Mai mult de atât, un alt șofer în trafic a declarat că a fost depășit în viteză, pe Valea Oltului de bărbatul care a provocat accidentul dintre Alba Iulia și Teiuș. 

Accidentul s-a petrecut în noaptea de 16 spre 17 octombrie 2019. În data de 5 octombrie 2021, bărbatul a fost condamnat la închisoare cu executare.

Ce s-a întâmplat

În ziua de 16 octombrie 2019, bărbatul a plecat din localitatea Roșiile, județul Vâlcea înspre Baia Mare. Pe drum, pe raza județului Râmnicu Vâlcea s-a întâlnit cu un prieten căruia i-a propus să meargă cu el la Baia Mare.

Acesta i-a spus că merge dar că trebuie să îl aștepte. Așa că, șoferul a intrat într-un bar unde a jucat la aparate și a băut 200-300 millitri de coniac, apoi au plecat spre destinație.

În jurul orei, 00.00, au ajuns pe DN1, în dreptul localității Sântimbru. Atunci, bărbatul a pierdut controlul volanului, a intrat pe contra sens și a lovit două mașini.

Impactul a fost atât de puternic încât motorul mașinii pe care îl conducea a sărit pe câmp.

CITEȘTE ȘI: VIDEO: ACCIDENT pe DN 1, în sensul giratoriu de la Sântimbru. Două persoane rănite, după ce două mașini și un TIR s-au lovit

Potrivit IPJ Alba, în timp ce conducea un autoturism, s-a angajat în depășire, într-o zonă în care această manevră este interzisă prin indicator rutier și marcaj pe carosabil, intrând în coliziune cu o autoutilitară condusă de un bărbat de 30 de ani, din județul Brașov.

După impactul cu autoutilitara, autoturismul a intrat în coliziune cu un camion condus tot din sens opus de un tânăr de 27 de ani, din județul Suceava.

La ajungerea echipajelor de salvare și a oamenilor legii, bărbatul zicea că consumase câteva beri.

Însă, când a ajuns în fața anchetatorilor  bărbatul ”a declarat că după ieșirea de pe autostrada de la Sebeș nu își mai amintește nimic, s-a trezit ulterior în ambulanță și a fost dus la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, unde a rămas internat 2 zile”, se arată în motivarea instanței.

Singurele persoane care au avut nevoie de îngrijiri medicale au fost șoferul și cu cel care se urcase alături de el.

Oamenii legii au mai descoperit că aceasta avea un permis provizoriu de conducere emis în Marea Britanie și care nu este valabil pe teritoriul României.

Alcoolemia  la prima mostră ora 01.40 a fost de 2,01 g/l alcool pur în sânge, iar la a doua mostră ora 02.40, o alcoolemie de 1,71 g/l alcool pur în sânge.

Pentru fapta sa, bărbatul a fost condamnat la o pedeapsă cumulată de 2 ani și 3 luni închisoare, cu executare în regim de detenție.

 

 

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Guvernul majorează valoarea tichetului de masă cu 8 bănuți, din octombrie. Ordinul a fost publicat în Monitorul Oficial

Publicat

tichete de masa

În această săptămână, a fost publicat în Monitorul Oficial ordinul Ministerului Muncii prin care se stabileşte creşterea valorii tichetului de masă pentru al doilea semestru al anului 2021, conform documentelor oficiale.

Mai exact, este vorba despre Ordinul nr. 1.245/902/2021 pentru stabilirea valorii nominale indexate a unui tichet de masă pentru semestrul II al anului 2021 ce a fost oficializat miercuri, 06 octombrie 2021, prin publicarea în Monitorul Oficial Partea I, nr. 956.

Ordinul Ministerului Muncii 902/2021 prevede ca pentru semestrul II al anului 2021, începând cu luna octombrie 2021, valoarea nominală a unui tichet de masă nu poate depăşi cuantumul de 20,09 lei. Practic vorbim de o majorare de câţiva bani.

Valoarea nominală a tichetelor de masă se aplică şi pentru primele două luni ale semestrului I al anului 2022, respectiv februarie 2022 şi martie 2022.

Ultima majorare a valorii maximale a tichetelor de masă a fost făcută în octombrie 2020, când a fost majorată de la 20 lei la 20,01 de lei.

Valoarea tichetelor de masă este reglementată prin Legea nr. 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare, cu modificările şi completările ulterioare.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate